QBab Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Da har Gamer Bataljonen vokst seg så stor at det er på tide å luke ut de mest aktive fra casual playerene. Jeg har selv blitt helt hektet på Team fortress 2 og spilt som en helt siden jeg lastet det ned. Det er med dette jeg oppretter Qbab's Army <3 Quack Attack Til å starte med tenker jeg på å samle sammen 10-12 aktive spillere så vi kan bli litt kjent og få teamplay. Kravene for inntak er ganske simple. - Må være aktiv - Være innstilt på lagarbeid - Bør ha en mic (og bruke den >.<) - Helst være 18 + Send meg en PM med nicket ditt eller skriv et innlegg her, så tar jeg kontakt. Edit: Link til Klan http://steamcommunity.com/groups/QA Edit2: La ikke "hardcore" skremme deg, vi skal bare ha det gøy Edit3: Vi har nå fått ventrilo server, takket vere Mr.Fiskum Edit4: Vi spiller på PC, ikke xbox. --------------------------------------------------------- Edit5: Ta kontakt med Mr.fiskum ved eventuelle søknader. Endret 22. november 2007 av QBab Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Har sendt deg en pm jeg Lenke til kommentar
Tore Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Sånn bortsett fra at navnet var veldig Egotripp er jeg interesert... Var vel deg jeg sa hei til i forrgårs... Spiller hver dag, 1-3timer Savner lagspill... Har mic men får sjelden svar fra folk med [GB] Spiller ofte... Lenke til kommentar
QBab Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Sånn bortsett fra at navnet var veldig Egotripp er jeg interesert...Var vel deg jeg sa hei til i forrgårs... Spiller hver dag, 1-3timer Savner lagspill... Har mic men får sjelden svar fra folk med [GB] Spiller ofte... Kan godt hende jeg har spilt med deg før ja. Har spilt 24/7 de siste dagene, så er litt vanskelig å huske hvem jeg har sett og ikke sett. Hvor gammel er du scorpion? Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Hvor aktiv må man være? Spille hver dag liksom? Eller møte opp to-tre ganger i uka? Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Dette er så bra, skikkelig godt initiativ. GB ble liksom litt slapt, ikke mange som spiller aktivt og ingen som bruker mic. Blir sikkelig kult med et utvalgt TF2-freakere. Spiller så ofte jeg kan. og blir ihvertfall 2-3 timer hver dag! Endret 23. oktober 2007 av Armitage2 Lenke til kommentar
QBab Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Hvor aktiv må man være? Spille hver dag liksom? Eller møte opp to-tre ganger i uka? Du bør helst "gjennomsnittlig" spille og være online hver dag. Men om du ikke har mulighet en dag eller 2 så skal jeg så klart ikke slakte deg. Endret 22. oktober 2007 av QBab Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 23. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2007 Fint om dere sier hvilken platform dere spiller på da .. slik at jeg slipper å nilese all teksten før jeg finner et lite hint om hvilken dette handler om.. Dere er på PC ikke sant? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 23. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2007 Det var et jævlig clannavn, og dermed ble jeg ikke med ;] Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 23. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2007 Det er noe av det dummeste jeg har hørt Lindquist, jeg skjønner ikke hvorfor alle bryr jeg så sykt om clannavn. Jeg kunne vært enig med deg hvis det hadde vært pwn3d1337zlolz, men er det da egentlig ikke bare digg å spille med noen av de mest aktive folka fra forumet da? Lenke til kommentar
eliph Skrevet 23. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2007 Er dette 360 eller pc? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 23. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Pc, du kan jo spørre selv om du får med noen på 360 clan Edit: Hvis det er 360 du spiller da såklart :!: Endret 23. oktober 2007 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 23. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Hvis det er det dummeste du har hørt, så har du ikke hørt mye dumt oppgjennom. Det var bare det dårligste clannavnet jeg hadde hørt, og dermed ødelegger det litt av det "gøye" med å være med i en clan. Til og med BurgerBanden er et bedre forslag :] Edit: Ikke gøy å være flau over noe man har i nicket sitt. Endret 23. oktober 2007 av Slettet-uVTr2vDm Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 23. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2007 Alvor til kresen du er da, for det første er dette bare et midlertidlig navn, og kom med et bedre selv da.. Vi trenger idlere på #QA i quakenet, hvis noen av dere gidder å hjelpe.. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Qbab's army<3 var bare noe tåpelig jeg fant på Jeg vurderer og skifte til "QuackAttack" så slipper vi å skifte taggen. Endret 23. oktober 2007 av QBab Lenke til kommentar
OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 23. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2007 hadde vært morro å vært med på et ordentlig lagspill, men blir det ikke litt mye kaos hvis det skal være 10-12 akitve spillere? 5on5 best ja? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Mener du det er for mange med 10-12? Vi er 4 stk nå, så vi kan ta inn et par til og se hvordan det går. Endret 23. oktober 2007 av QBab Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 23. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2007 Kan være greit å ha så mange at man har noen i reserve? Skal tenke på om jeg blir med, er ganske aktiv om dagen. Lenke til kommentar
haffi Skrevet 23. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2007 JEg er bare 14 år, er det mulig for meg å joine? har ikke spilt så lenge så blir sikkert litt tid før jeg søker try hvis jeg får lov uansett da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå