Gå til innhold

lav fps med ps2spill på ps3

henky

Anbefalte innlegg

Skrevet

spilte r&c 2 som er oppvarming til det nye kommer i posten neste uke. merket med en gang at det var lav fps fra start. noen ganger går det over, og bildet henger i forhold til lyden på filmene. noen som vet hvordan det kan fikses?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg har ingen problemer, men jeg spiller US versjon. Mulig software emuleringen ikke er helt 100%?

PS3 bruker jo ikke software-emulering på PS2-spill? Eller blingser jeg veldig nå?

Var det ikke slik at det var software-emulering på PS1-spill, og hardware på PS2-spill?

Endret av Haansi
Skrevet
Jeg har ingen problemer, men jeg spiller US versjon. Mulig software emuleringen ikke er helt 100%?

PS3 bruker jo ikke software-emulering på PS2-spill? Eller blingser jeg veldig nå?

Var det ikke slik at det var software-emulering på PS1-spill, og hardware på PS2-spill?

PS3 bruker både hardware og software på PS2-emulering. Er bare den amerikanske som gjør alt med hardware(men begynner vel å gå over til software der også?)

Skrevet

Humm, har du masse US PS2-spill eller vet du noe jeg ikke vet?

Skrevet

så det er ikke noe det går an å gjøre noe med? bortsett fra å få taki siste firmware? (hvilket vil si siste oppdatering?)

Skrevet
så det er ikke noe det går an å gjøre noe med? bortsett fra å få taki siste firmware? (hvilket vil si siste oppdatering?)

Siste oppdatering vil være lurt ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...