Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problematikk ved og sjemme bort kjeresten?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Har du fått deg dame?

Å skjemme ut damen kan sikkert være bra det, men ikke gjør det til en vane. Da vil hun kreve mer.


Å skjemme ut damen er vel strengt talt ikke pent... =)

Kan du utdype deg litt mere? smile.gif

Jeg pekte bare på rettskrivingen.
å skjemme ut: å skjemme ut noe betyr at noe står til skam i forhold til noe annet. f.eks. kan vi si at et stygt hus skjemmer ut et ellers så pent nabolag.

å skjemme bort:å skjemme bort noen er å gi noen støtte, gaver og annet når de ikke fortjener det. osv.

...

Er du fornøyd med den oppmerksomheten hun gir deg? Hvis ikke ta det opp med henne selv da vel, men aldri gå med en anklagende tone. Det gjør bare vondt værre.

EDIT: Ser jeg ble sen der ja =) Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Bare så dere vet det.

Jeg har ikke oriblemer med noen som jeg har skjemt ut.

 

Folk skulle liksom komme med egene erfaringer! smile.gif

Hevdet aldri det heller =) Det var din gode venn Rakib som gjorde det.

 

Men opp med hodet . Alt ordner seg. Jeg antar at du er ung og såret. Alt virker værre når man er ung.

Lenke til kommentar
Men å skjemme bort noen ei dame blir jo akkurat på samme måte som å skjemme bort et barn.

Det er forskjell på å være snill og å skjemme bort.

Her er det en stor forskjell. Det er ingen som skal oppdra den andre i et forhold. Å skjemme bort et barn blir dermed ikke det samme som å skjemme bort en kjæreste. Det er viktig å vise at man tenker på den andre. Tror heller problemet er at hun ikke viser det like godt for deg - og da blir du trist.

 

Å elsker er å gi, og det krever to. Gaver erheller ikke det viktigste. Du kan vise det på mange måter.

Lenke til kommentar

spiller jo litt rolle hvordan dama er, noen jenter liker ikke å bli sjemt bort med masse gaver men liker en blomst nå og da. ander syntes kanskje at blomster er helt dust, og at en gave betyr mer. Men det at dama nesten krever å få blomster syntes jeg er litt rart .

 

For å ta dama mi som et eksempel, hu liker ikke at jeg betaler for alt (kino mat osv,) selv om jeg ofte gjør det. (jeg liker å sjemme bort dama på det området) Men hu liker at jeg kanskje kommer med en gave eller blomst innimellom, gjør det ikke for ofte, sånn at det betyr en del mer de gangene jeg gjør det :)

 

trur du bare må se ann dama, også må dama skjønne at du er på den måten du er, det er jo forhåpentligvis derfor hu er glad i deg :) så hvis du liker å sjemme bort dama så gjør du det, og hvis du ikke liker det så unngår du det :)

Lenke til kommentar

Gjør du for mye og for ofte, tar de det etterhvert for gitt. Da betyr det ikke like mye lenger, og de kan tilogmed bli sure om du skjemmer dem mindre bort en periode. Det er en fryktelig uting og dårlig egenskap.

Snakker av erfaring, og dette var en stor del av grunnen til at det ble slutt etter 3 år..

 

Gjør ikke den feilen igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...