Gå til innhold

Halo: Meld deg opp på teamportrett!


Goliath

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noe tidspunt som er fastsatt enda?

 

Goes without saying, it is hard to be a linselus! Count me in.

Kanskje noe å ta flere bilder, kanskje med noen tøffe warthogs eller motorsykler he he, noen kan "crouche" andre kan stå, som i forkant av en fotbalkamp he he...

 

Doc Watchtower

 

Hvordan contacter vi hverandre?

Endret av Doc Watchtower
Lenke til kommentar

Hvis en eller annen kan hoste en Big Team Battle-match, så er det plass til 16 stykker. 8 røde, og 8 blå. :) Det hadde vært litt stilig med et versus-bilde - de rød mot de blå, alle står oppstilt med Spartan Lasers, Sniper, Sword, Warthogs ++ :D

 

Ang kontakt av alle: Er vel ikke værre enn at han som hoster legger til de som vil være med på vennelista si, og sender ut en invite.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte mer som at vi kan bruke de fargene vi bruker til vanlig, så kjenner vi igjen hverandre på bildet, liksom. Ewok, du er jo rosa? :p

Må vel sette opp noe i Forge. Kan også skrive på bakken; "Diskusjon.no" eller noe sånt. "HW" kanskje.

 

Tidspunkt, hm. Når kan alle? Jeg kan hvilken som helst dag etter klokka 3 ihvertfall.

 

En ting til:

Den som hoster trenger ikke legge til alle i FL'en, de trenger bare sende en vanlig melding.

 

Hva med klokka 20.00 i morgen kveld? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Enig at vi burde fikse et bilde i en vanlig Slayer-kamp, slik at alle får deres egen armor.

 

Men kjipt om noen ikke får connecta til hosten da, noe som skjer ganske ofte med f.eks meg ...

 

Han som hoster gamet må ha en open NAT, da skal det ikke være noe problem.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...