Gå til innhold

Våt helt opp til nakken!

HKRoed

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det flere her som har problemer med å bli lakkert helt opp til nakken når en gjør sitt fornødene på ramma?

Gjerne tips som kan forhindre dette!

:lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er onkel til et par små og der pleier det å fungere med bleier. Sånne som er godt isolerte. Da er ihvertfall omfanget av utbrudd geografisk begrensa.

Skrevet

hvis du tar litt dasspapir og stapper ned først (ikke for mye for vi vil ikke tette dasen) så hindrer dette vannet i å kile deg under ballene.

Skrevet
Hei!

Er det flere her som har problemer med å bli lakkert helt opp til nakken når en gjør sitt fornødene på ramma?

Gjerne tips som kan forhindre dette!

:lol:

LOL!, hvis det er tilfellet så sliter du litt! :lol:

Skrevet
hvis du tar litt dasspapir og stapper ned først (ikke for mye for vi vil ikke tette dasen) så hindrer dette vannet i å kile deg under ballene.

Funker fett dette ja! :yes:

Skrevet
Har du så stort trykk på møkka kan du jo vrenge fiseren ut av vinduet og se om du kan treffe naboen i nakken.

LOL! Hvis detta gjelder avføring i fast form så er det noe seriøst galt :rofl:

Skrevet
Har du så stort trykk på møkka kan du jo vrenge fiseren ut av vinduet og se om du kan treffe naboen i nakken.

:lol: .. haha... nice.. det kaller jeg et gullkorn.. hehe :D

men skaff deg utedo SpritHansi.. de er dypere, men driter du nok i dem, så stabler det seg bare oppover til det kiler deg i r*va :lol:

Skrevet

:lol: .. haha... nice.. det kaller jeg et gullkorn.. hehe :D

men skaff deg utedo SpritHansi.. de er dypere, men driter du nok i dem, så stabler det seg bare oppover til det kiler deg i r*va :lol:

Går jo ann å få en eller anna slave til å fjerne det. Med henda :D

Skrevet

Er ikke dette en selvfølge?

Jeg mener, jeg trodde det var noe alle gjorde... :shrug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...