Gå til innhold

Kjæresten og jeg ønsker å finne et spill vi kan spille sammen!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja, det er vel mange måter å tolke det på. Mye mulig de bare trenger å kunne spille over lan.

Endret av Neppe
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-q5ES5fDk
Skrevet

Tennis for two?

Skrevet

BG2 er dødsmoro sammen, kan jo starte med BG så du får hele storyen. Anbefaler å bruke den modden som lar deg kjøre det i høyere oppløsning etc, begynner å bli litt utdatert på grafikfronten.

Skrevet (endret)

Blah. Det ser ut som det er litt vanskelig å forklare. Det kan godt være et MMORPG, men det må ikke være likt som WoW. :)

Edit: Jeg regner med de fleste MMORPG bygger på samme prinsipper som WoW:

Start en karakter, bygg den opp og gjør hyggelige ting.

Så uansett vil det bli et liknende spill da..

Endret av Minus
Skrevet (endret)

Vil anbefale LOTRO uansett om du ikke vil ha WoW.

Fordi selv om spillet kan være ganske likt WoW (om en "vil") så er det også en del morsomme ting å gjøre som ikke innebærer hardcore questing og rading osv.

Du kan ta med dama di på en nydelig tur i skogen... Måneskinnstur i "the shire" (:p)

Dere kan kjøpe hver deres banjo/fløyte å lære noen sanger i lag... Eller dere kan springe rundt og samarbeide (noe som er veldig morsomt, til og med med folk en ikke kjenner i det hele tatt)

LOTRO er et veldig sosialt spill. Du kan bli kjent med folk og snakke med hverandre til enhver tid i spillet. Og mange av questene er koselige å gjøre :=)

Du gjør det forresten veldig vanskelig, med de krava dine. Finnes ikke mange online spill som hverken er MMORPG, skytespill eller strategispill (du styrer mer enn en person om gangen her)

Endret av Jakoozie
Skrevet

Kunne anbefale et eventyr spill feks Monkey island 3 eller Sam og max sesong 1 (den fra gametap :3)

Ellers kunne jeg visst anbefale Zelda serien, Fable, Battle for middle earth eller Age of empires

Skrevet

Dersom dere skal spille sammen så vil jeg anbefale dere å ta en kikk på EVE - Online.

http://eve-online.com/

Er vanskelig å oppsummere EVE:O kortfattig, så har sendt deg en PM med msn-adressen

min, dersom du har lyst til å vite mer om EVE så kan du legge meg til så tar vi en prat.

Skrevet

Da har vi utforsket EVE Online litt hjemme hos meg. Tenkte det ville være lurest å gjøre det sånn, så kunne vi bli kjent med spillet sammen i begynnelsen. Førsteinntrykket mitt er at dette er stort!.

Så nå håper jeg at kjæresten min syns dette virker som et greit spill. Hun laster ned spillet nå og lager seg en trial-account.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...