Gå til innhold

BRA Multiplayer online spill (mmorpg)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
og ikke klag på skrivinga mi, den er som den er -.- live whit it ...

Det staves "Live with it..."

Og dessuten har du nettopp bevist at du ikke har peiling for fem flate øre på WoW.

Tipper du har en level 48 hunter, og fortsatt ikke har funnet ut av Talent Points. :)

Endret av peids
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det staves "Live with it..."

Og dessuten har du nettopp bevist at du ikke har peiling for fem flate øre på WoW.

Tipper du har en level 48 hunter, og fortsatt ikke har funnet ut av Talent Points. :)

lvl 70 hunter, bra gear til og ikke komme in i kara, perfekt PVE talent.... dra ditt peppern gror noob ...

Skrevet
Jeg forstår ikke hva du egentlig kritiserer turak. Fysj og fy med expansions som flytter spillerbasen til nye områder. Huh? Hele poenget med expansions i et MMORPG spill er at folk blir lei av å ta de samme instancene og queste i de samme områdene. At resten av spillverdenen får lav befolkning når alle holder på med nytt content har jo veldig lite å si, hvertfall når de er reale og øker XP gain fra 1-60. Det å gi Alliance shaman klassen var et smart trekk, all whiningen om Alliance/Horde balance i PvE har blitt fikset.

Det virker ikke som om du har noe særlig peiling på hverken norsk rettskrivning eller MMORPG verdenen, sorry.

jaha ?... når wow har 5 kontinenter, og 1 et av dem er i aktiv bruk ?... de skulle ''oppgradert'' litt på de gamle i tilleg til all den andre driten...

ja, istede har 90% av horde kilkka pga at shaman var The Horde's ''vare merke''... de var så litte smart, og du har ikke LITT peiling om dette hvis du sier at de var er SMART trekk... paly er alllianse og shammy er horde ... sånn skulle de vært for evig, men neida.. blizzard MÅTTE fucke til alt sammen :(

nå er horde og allianse 100% like i skill og all den driten, og de suger SKIKELIG... de eneste som er forskjelig er forskjelen mellom racene, dette fjerne litt av spenningen med spillet...

og de er MANGE som vil fortsete og gjøre MC og drit, men etter som alle bare bryr seg om KARA og sånn går de ikke + at du går opp lvl... de er jo mange som ville ha egene lvl 60 servere ... og dessuten så er de litt trist når du rider igjenom gamle områder og husker hvordan de var den gangen du var her, hvordan de var når du gjorde disse instancene.... ZG var jo en veldig hygelig instance syntes jeg, men nå er de INGEN som fær ditt, med mindre noen kjender seg og vil fære i instancen de aldri var i.... nå kan du drepe onyxia, ragnaros og alle andre med en gruppe med NULL skill ...

Jeg er meget enig i mye av det du skriver. TBC var slutten på WoW for min del i alle fall.

Og forøvrig så bør du holde deg til bokmål eller nynorsk. Hvis alle skulle begynne å skrive dialekt, så hadde dette forumet ikke vært til å lese.

Skrevet

Haha, jeg tror faktisk ikke han skriver på dialekt. Er vel heller et tappert forsøk på bokmål.

Du har gjentatt deg selv 4-5 ganger nå turak, jeg tror vi skjønner poenget ditt. Poenget som da er at det er dumt å legge til nytt content i en alltid-voksende MMO verden, for noen spillere har lyst til å spille gammelt innhold.

Det er også morsomt når du drar prosent tall ut av rumpa di og sier at 90% av horde hater at alliance har fått shamans. Tenker at det var mange horde som ble veldig irritert over at de fikk den beste PvE healing klassen i spillet på sin faksjon.

Skrevet
Haha, jeg tror faktisk ikke han skriver på dialekt. Er vel heller et tappert forsøk på bokmål.

Du har gjentatt deg selv 4-5 ganger nå turak, jeg tror vi skjønner poenget ditt. Poenget som da er at det er dumt å legge til nytt content i en alltid-voksende MMO verden, for noen spillere har lyst til å spille gammelt innhold.

Det er også morsomt når du drar prosent tall ut av rumpa di og sier at 90% av horde hater at alliance har fått shamans. Tenker at det var mange horde som ble veldig irritert over at de fikk den beste PvE healing klassen i spillet på sin faksjon.

skjønner ikke ka du prater om healing.... de er jo bare bull shit at de hadde noe healing før shammy (paly er bare noe drit)

og jeg skriver bare no in i helsikans fort, de er derfor jeg får en HAUG med skrive feil... men som dere ser forstår dere de, som er hele poenget... ingen forum regler mot skrive feil ^^

hvorfor jeg gjentar meg ?.... må jo de mange ganger for at den skal komme igjenom skallen din vet du :p og vi prater ikke om noen spillere, men en god prosent... dessuten vet du godt at mine prosent er ut av løse luften som et eksempel, ingen kan være så neandertaler at de ikke forstår de ....

Skrevet (endret)
skjønner ikke ka du prater om healing.... de er jo bare bull shit at de hadde noe healing før shammy (paly er bare noe drit)

Godt du beviser det jeg trodde.

Har nok ikke noe med at du spiller hunter lille gutt, har nok mer med at du ikke har peiling på PVE for fem flate øre.

Nå raider ikke vi Kara lengre, men en med din inkompetanse og oppførsel ville jeg aldri tatt med meg inn i noen raiding instance.

Hovedproblemet til World of Warcraft er at det tiltrekker seg spillere av "ditt kaliber".

(Nei, det var langt fra noe positivt hvis du ikke skjønte det)

Dere whiner og klager over alt, oppfører dere som om dere er 12 år (Noe du sikkert er ;p ), og roller som regel en crappy warrior eller hunter.

Og sånne som deg har en tendens til å skremme bort de som faktisk burde fortsatt å spille....

Endret av peids
Skrevet
Geek fight!

Grei underholding når jeg sitter på jobb :)

Shhh, jeg gjør mitt beste her!!

Sitter på jobb og kjeder meg også =)

Og noe må man jo ta seg til. ;p

Skrevet (endret)

Godt du beviser det jeg trodde.

Har nok ikke noe med at du spiller hunter lille gutt, har nok mer med at du ikke har peiling på PVE for fem flate øre.

Nå raider ikke vi Kara lengre, men en med din inkompetanse og oppførsel ville jeg aldri tatt med meg inn i noen raiding instance.

Hovedproblemet til World of Warcraft er at det tiltrekker seg spillere av "ditt kaliber".

(Nei, det var langt fra noe positivt hvis du ikke skjønte det)

Dere whiner og klager over alt, oppfører dere som om dere er 12 år (Noe du sikkert er ;p ), og roller som regel en crappy warrior eller hunter.

Og sånne som deg har en tendens til å skremme bort de som faktisk burde fortsatt å spille....

og de tiltreker seg spillere som deg som egentlig suger i wow og tror du er bedre en alle... og paly er noe drit fra min personlige side, jeg driter langdt i om de kan ta ned en world boss alene ... men poenget (som du ikke har forståt) er at alt er likens omså du er ally eller horde... du gjør akkurat de samme, men en vri her og der ... shammy og paly var den eneste forskjelen som var litt morsomt, men nå er alt de samme... og dere livløse noob's som sitter og spiller wow 24/7 og bare venter på at en ny expansion pack skal komme sånn at du kan lvle 10 lvl vært 1-3 år er bare teit... vi som ikke betaler oss in i en guild og for de meste er allen pga ikke noen venner spiller wow får jo en helt fucka opplevelse fordi dere tror dere er noe, men egentlig er dere en gjeng idioter som liker og plage andre med og hvis de fette gere dere har brukt 1 uke av livet deres til og få ... du er et prakt eksemplar av dere som tror dere er overklassen... tror dere har rett til og drive drit kasting mot alle -.- dra til f*** med deg istede ..

skulle faen meg ikke overaske om du lever som dette:

stå opp

gå på jobb

spille wow

sove...

og jeg er skilla i PVE, men servern min er faktisk underbefolket itileg til og ikke trenger huntere....

denne posten kommer antagelig til og ha noen ''blinker'' som du vil klage på, men var litt trøt når jeg skrev dette så jeg orket ikke og sjekke den orntlig ..

Endret av turak
Skrevet
og de tiltreker seg spillere som deg som egentlig suger i wow og tror du er bedre en alle... og paly er noe drit fra min personlige side, jeg driter langdt i om de kan ta ned en world boss alene ... men poenget (som du ikke har forståt) er at alt er likens omså du er ally eller horde... du gjør akkurat de samme, men en vri her og der ... shammy og paly var den eneste forskjelen som var litt morsomt, men nå er alt de samme... og dere livløse noob's som sitter og spiller wow 24/7 og bare venter på at en ny expansion pack skal komme sånn at du kan lvle 10 lvl vært 1-3 år er bare teit... vi som ikke betaler oss in i en guild og for de meste er allen pga ikke noen venner spiller wow får jo en helt fucka opplevelse fordi dere tror dere er noe, men egentlig er dere en gjeng idioter som liker og plage andre med og hvis de fette gere dere har brukt 1 uke av livet deres til og få ... du er et prakt eksemplar av dere som tror dere er overklassen... tror dere har rett til og drive drit kasting mot alle -.- dra til f*** med deg istede ..

skulle faen meg ikke overaske om du lever som dette:

stå opp

gå på jobb

spille wow

sove...

og jeg er skilla i PVE, men servern min er faktisk underbefolket itileg til og ikke trenger huntere....

denne posten kommer antagelig til og ha noen ''blinker'' som du vil klage på, men var litt trøt når jeg skrev dette så jeg orket ikke og sjekke den orntlig ..

Failed.

Skrevet

Uff uff og dobbel uff.

Kommet hjem fra ferie, så blir jeg møtt på dette.

Til turak eller hva du heter, har du gått lei WOW, så er det din sak, men ikke bruk 319 innlegg på å trøkke inn i "skallen" vår (som du så fint sa) at WOW er et dårlig spill. Det er din mening. Hold den ved hjertet ditt. Alle har forskjellige meninger, kan du ikke respektere det, har du et stort problem.

Når det gjelder mitt personlig forhold til WOW så har det revolusjonert måten jeg ser MMO's. Jeg var svært skeptisk til det når det kom ut, men gav den en sjanse, og har aldri angret. Og la meg bare si dette med en gang. Hunter's er faktiskt MEGET viktig i raid (improved hunters mark, AP til dps warriors, rogues ++++) aspect of the hawk (?) enda mer AP. Når det gjelder heroics bringer de også med seg en god del CC.

Jeg blir så frustrert, fordi du har sikkert spilt Hunteren din til level 8, før du gav opp så fikk du "Hang-shi-Su" til å powerlevle karakteren din til level 70. Så sitter du nå og skriker over at du ikke kommer med i noen guild. Seriøst, ta deg sammen.

Tror du også presterte å si at Priest må være holig, en bedre DPS class i raid enn shadow priest, skal du lete lenge etter. Det er så tull det du sier, at jeg får nesten litt angst. Warrior må være tank? Neppe, i BT, var det fks. en warrior som lå 2% over alle på dps lista på en av bossene.

Jeg liker veldig hvordan blizzard har gjort raidene sånn at du nesten er nødt til å ha med noen av hver classe. Alle bringer noe til raidet og det er kjempe flott.

Paladin er en dårlig healing class? Vel, kjære venn. Greit, paladin har ikke noe HOTS (healing over time spells) men de har de høyeste direct healene. De bringer også med seg nydelige buffs som guilden har svært gode nytte av (ihvertfall salvation, sikkert noen som er uenig med meg der)

Og ikke uttal deg om Death Knight, om hvordan den blir. Jeg, du, moren din, faren din, onklen din har NULL peiling om hvordan Death Knighten blir å spille.

Og hvis du kviner så inni**** på at hunteren din ikke kommer inn i en guild, så tror jeg du nå i denne forumtråden har bevisst hvorfor du ikke kommer inn. Skulle vært morsomt å se dine applications til forskjellige guilds. Tror også du skrek over at det tok lang tid å skaffe seg pvp gear i TBC. Tilbringer du en dag under AV-weekend har du nesten bare da alene nok honor til å kjøpe enten boots, bracers, waist. I neste patch (2.3) blir det også mulig å få kjøpt season 1 arena gear med honor points. Et klokt valg av blizzard. Er du mer interessert i PVE gear, men kommer deg ikke inn i Kara. Så ville jeg foreslå alle de nye itemsene som kommer med badges i (2.3 patchen). Her snakker vi fettbra gear, mend prisen er hvis jeg ikke huster helt feil ganske mye. 75 heroic badges for legs og trinket (dog den trinketen er meget bra for pve og pvp).

Har du det heroic gearet, har du mye bedre enn det som allerede faller fra kara. Hvis ikke det er nok, så ville jeg (når du har skaffet deg godt gear) tatt turen innom ZA, som er et veldesignet raid. Sjekk det ut selv på PTR (public test realm). Bossene er fairly enkle, og looten er ganske wild sammenlignet med kara. Det er også en timed quest der som krever litt mer av raidet, men som er svært så belønnende, blant annet en caster staff med 3 socekts hvis jeg ikke husker feil.

Når det gjelder increased xp per level. Så hører jeg alle sier 1-60, men jeg leste da utsagn fra Hortus, at dette gjelder 20-60. Så tror dere tar feil der. Står også i patch notes til den nye patceh (2.3) :)

Gleder meg også personlig veldig mye til det nye raid instancet Sunwell, som kommer en gang i fremtiden. ZA blir også spennende. Når det gjelder Hyjal prequesten er ikke den vanskelig å høre overhodet hvis du tar hodet ut av ræva. Bossene i hyjal er heller ikke vanskelig, mye tank and spank. Selvom jeg skal ærlig innrømme at Hyjal er noe av det mest skuffende instancet jeg noen gang har spilt. Black temple / Naxx må være det beste. Nydelig utførelse og stemingen når man går igjennom gangene og blir bare fullt med lore så det holder.

Helt til slutt, så forstår jeg at du syntes det blir dritt å levele og alt det gearet du skaffet deg på 70 blir ubrukelig. Det kan jeg forestå, men jeg tenker da, satan så morsomt jeg hadde det mens jeg var på 70 og raidet det som var da. Men det er min mening, selvfølgelig. Du må like det du holder på med, eller så kan du gjerne slutte.

Til slutt vil jeg legge ved mine karakterer i wow virutale verden:

Warlock Female Human Level 70 http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...zzak&n=Hamm

Paldin Female Blood Elf Level 70 http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Bleedeye

Rogue Male Orc Level 70 http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...amp;n=Bleedseye

Warrior Male Tauren Level 69 http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Voltanus

(Old school tank, 100 days played. Med Thunderfury blessed blade of the windseeker <- ikke equipped i wowarmory atm)

Diverse andre:

Hunter Female Orc Level 61

Shaman Male Troll Level 60

Mage Female Blood elf Level 49

Målet er vel å få en 70 i hver klasse.

Ble et langt innlegg, håper jeg gav vår _lille_ venn turak (?) en god pekepin på hvor god hunteren hans kan være. Og igjen, ikke forvent deg plass i en guild som raider hvis du aldri er online, vet hvordan du spiller klassen din (HEI SHING-FU-SHI) :)

my fjortentusen cents

Skrevet
forresten, de er bare og drite i og si WoW (world of warcraft) fordi de spillet hater jeg besatt.

Kjør på folkens. Mer WoW nå, kom igjen!

Vell, det var vel han som begynte å forklare i 10-12 innlegg om hvor lite han likte wow, stod vel akkurat det samme i alle innleggene. Er vel en selvfølge at folk da får komme med sine egne meninger om wow, siden trådstarter er så hissig på å dytte spillet ned i søla.

Tenk deg litt om.

Skrevet
forresten, de er bare og drite i og si WoW (world of warcraft) fordi de spillet hater jeg besatt.

Kjør på folkens. Mer WoW nå, kom igjen!

Vell, det var vel han som begynte å forklare i 10-12 innlegg om hvor lite han likte wow, stod vel akkurat det samme i alle innleggene. Er vel en selvfølge at folk da får komme med sine egne meninger om wow, siden trådstarter er så hissig på å dytte spillet ned i søla.

Tenk deg litt om.

Hiver bare litt mere ved på bålet. Og kanskje litt bensin etterhvert? :dribble:

Skrevet

ffs, hvem er det som kommer ut av grunnskolen og ikke har lært seg at DET skrives med T etter DE

Sorry, men det er den eneste grammatikken jeg HATER at folk gjør feil!

Jeg spiller også hunter lvl 70.

Har ikke noe problem med å komme meg inn i raids og nye guilder, gjelder bare å være god det. Jeg ser for meg deg som en av de hunterne som er BM spec og ikke bruker pett'n mens de bare bruker autoshot (ja, har faktisk møtt mange av de -.-')

Hvis du er så negativt mot WoW, please slutt, det er folk som deg som gir huntere det "dårlige ryktet".

Skrevet

Dette var jo IKKE off topic? Jeg gidder ikke lese side ut og side inn om hvordan WoW er bra eller ikke når jeg faktisk går inn i en tråd for å lese om BRA MMOS altså en LISTE-ting, ikke bare wow.

Anyways, anbefaler Hellgate London, kan Guild Wars kalles MMORPG kan dette også kalles det. Morsomt er det og :)

Skrevet

Kan vel svare på første spørsmålet.

1. Selvfølgelig bruker jeg ikke mine penger på å kjøpe gull i wow. Du tjener latterlig mye på å gjøre quests og dailys uansett. Og nå med daily heroics quests/Pvp daily quests i 2.3 så blir det enda lettere.

2. Det skal også sies at jeg ikke bruker svært masse tid på grinding. Mange velger å grinde materiell til pots, jeg bare gjør noen dailys, quests og kjøper det av AH. Tid spart.

Det skal sies at /played er vel på rundt 200 dager nå. Spiller ikke så mye nå siden Black temple og Hyjal Summit er på farm status. Hadde jeg jukset, for å få det, hadde jeg sluttet med en gang. Og ikke kom å anklage meg for å kjøpe gull. Hold deg til saken, selvom du ikke klarer det.

Og vær så snill, slutt med wow. Husker første tryet mitt i gruuls for en god stund siden, og da var det en som lignet på deg som skref. "WTF OMG; WTF OMG U FUCKERS; BAD PULL" så quittet han.

Er vel en grunn til at classen blir kalt hunTARD. Ikke vondt ment. Syntes huntere er geniale, men det er folk som deg, som ikke har generell iq til å forstå et mmo. Du kommer aldri til å bli fornøyd. Gi opp. Selg PC-en, og bruk pengene på noe annet.

Satan, altså...

Skrevet

Dessuten har MMOs meget lite med IQ å gjøre, siden IQ mer eller mindre handler om rasjonell tenkning og lignende. På sesjon må man jo ta en test, handler jo stort sett om matte, å se sammenhengen i mønstre og ordlikhet (synonymer).

Så det var dagens dårligste personangrep. Please.

Skrevet (endret)
itileg begynner spillet og bli litt ensformig.. liksom alt blir firkanting ... du gjør samme tingen med vær boss ... du bare står andre steder ..

Jeg må le, og samtidig dør jeg litt innvendig. Du sier spillet har blitt firkantet, men du har ikke engang kommet deg inn i kara. Ja, du er vel den beste fyren til å sii om raid events er for like.

I BT er vel ingen bosser like. Essence of souls er min favoritt med 3 stages.

Finner nesten inger main bosses fra gruul til slutten av bt/hyal som er like. Bortsett fra Gruul og Void Reaver.

Det skal sies at wow blir 100 ganger mer morsomt hvis man skaffer seg gode "venner" og et godt "miljø". Ikke for å være slem, men når du anklager meg for å kjøpe gull (av alle ting) etter å skrevet det innlegget, så tror jeg ikke det er så lett for folk å bli venn med deg.

Lykke til med AOC, du spiller maks i 2 dager, evt powerlevler den så kviner, så slutter du. Men du blir nok smartere med årene.

Lykke til!

Endret av henrikr
Skrevet (endret)
Dessuten har MMOs meget lite med IQ å gjøre, siden IQ mer eller mindre handler om rasjonell tenkning og lignende. På sesjon må man jo ta en test, handler jo stort sett om matte, å se sammenhengen i mønstre og ordlikhet (synonymer).

Så det var dagens dårligste personangrep. Please.

Så du mener du ikke trenger rasjonell tenking/iq har noe når du skal raide. Mener du en dum fyr for å si det enkelt kan raide og kordinere, med guild mates, gi rett informasjon, spille classen sin til det ytterste med nedsatt iq. Du kan ikke åpne en dør med nedsatt iq, det har ikke noe med matte å gjøre. ;)

PS: Hvis du har vært på sesjon så vet du at mattedelen er liten del av hele testen du får. Du får blant annet tester på hvor fort du oppfatter forskjellige ting. Litt kjipt å få death decay i raid, og bare stå der ;)

Endret av henrikr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...