SirKenneth89 Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Noen som vet hvor lang tid det tar å spille gjennom Half Life sånn gjennomsnittlig? Vurderer å spille gjennom det, før jeg begynner på Orange Box. Og er det en fordel å ha spilt HL1 med tanke på historien?
Bruktbilen Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Det er ikke nødvendig å kunne historien bak HL1, men det gir mer stemning når du går gjennom de andre spillene. Det er et topp spill som du burde spille uansett. Når det gjelder hvor lang tid det tar så kan du forvente å bruke 10-15 timer. Endret 18. oktober 2007 av Bruktbilen
MindTooth Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Skulle man ta en gjennomgang med tilleggspakke også? Birger
Bruktbilen Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Tenker du på Blue Shift? Nei, det har ikke noe med historien, da er du så vidt jeg husker en sikkerhetsvakt som dreper ting osv >.> Godt tidsfordriv, men ellers...
Kakebakelate Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg gadd aldri å spille igjennom hl1 pga den lange introen
Zeph Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 (endret) For all del, spel HL1 og! Den anbefaler eg på det varmaste. Ikkje berre får du med deg begynnelsen på denne fabelaktige sagaen, men HL1 er og eit genialt FPS. Eg spelte det for første gang rett før HL2 kom ut og til å være eit spel frå 1998 var eg heilt overvelda over kor artig det var. Ikkje tenk på det som noko du må gjennom for betre å forstå HL2, men den første delen av ein saga og eit kjempemessig spel. Eg og gav opp HL1 i introen første gang, men andre gang gjekk eg gjennom heile, og det angra eg aldri på. Speler du den oppussa versjonen av HL1 er det nok lettare å like enn om du skulle bruke den originale versjonen. Endret 18. oktober 2007 av Zeph
SirKenneth89 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Skrevet 18. oktober 2007 (endret) For all del, spel HL1 og! Den anbefaler eg på det varmaste. Ikkje berre får du med deg begynnelsen på denne fabelaktige sagaen, men HL1 er og eit genialt FPS. Eg spelte det for første gang rett før HL2 kom ut og til å være eit spel frå 1998 var eg heilt overvelda over kor artig det var. Ikkje tenk på det som noko du må gjennom for betre å forstå HL2, men den første delen av ein saga og eit kjempemessig spel. Eg og gav opp HL1 i introen første gang, men andre gang gjekk eg gjennom heile, og det angra eg aldri på. Speler du den oppussa versjonen av HL1 er det nok lettare å like enn om du skulle bruke den originale versjonen. Finnes det en oppussa versjon av HL1? Hva heter den da? Jeg har spilt HL1 noe, men gadda ikke mer. Syns grafikken naturligvis er dårlig, men tror jeg kan klare å se bort fra det nå! Endret 18. oktober 2007 av SirKenneth16
Zeph Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Half-Life: Source er det originale spelet porta til Source-motoren. Modellene og...texturene er dei same, men den nye motoren gjev ein litt betre opplevelse.
Bruktbilen Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Black Mesa er vel en oppdatert versjon av HL1, men den er vel ikke kommet ut enda?
Zeph Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Black Mesa er ein modifikasjon til HL1 og på ein måte HL2. Dei skal rekonstruere heile HL1 med Source-motoren, men dei skal og lage nye modellar og teksturar. Det blir som HL1 med grafikken du finn i HL2. Eit enormt og tidkrevande prosjekt, men om dei kjem i mål vil det være (imo) ein av tidenes modifikasjonar.
MindTooth Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Venter i spenning på den ja. Siden jeg plages hver gang jeg skal teste ut HL1. Er en man av nymotens grafikk. Ikke terninger Birger
Erasus Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Half-Life: Opposing Force var sykt underholdende spill Likte den like bra som vanilla Half-Life.
FLarsen Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Venter i spenning på den ja. Siden jeg plages hver gang jeg skal teste ut HL1. Er en man av nymotens grafikk. Ikke terninger Birger Det er nok en stund til Black Mesa kommer. Hvis du ikke har spillt forbi introen, så vil jeg sterkt anbefale det. Man (jeg i hvert fall) kommer lett inn i handlingen, og glemmer grafikken.
JRL Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Å ikke spille HL1 på grunn av grafikk blir for dumt egentlig. HL1 er fortsatt blant de beste FPS spillene som er laget. Å AI'en er fortsatt ganske imponerende og veldig underholdene selv i forhold til nyere spill. Opposing force er også bra. Blue shift kan man egentlig bare hoppe over. Endret 19. oktober 2007 av JRL
Mr. Fiskum Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Er half life 1 source noe jeg må kjøpe, eller er det bare en mod til half life 1?
Reeve Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Det du kan gjøre, som jeg har gjort, er å lese hele historien til HL1 og gjerne Blue Shift og Opposing Force på Wikipedia. Det gjrode jeg, og der får man ofte enda bedre forståelse enn ved å spille spillet.
FLarsen Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Er half life 1 source noe jeg må kjøpe, eller er det bare en mod til half life 1? Det kan kjøpes sammen med hl2 i en pakke. Premium eller complete pack, eller noe sånt.
Tobe__ Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Til dere som ikke har spillt HL pga. den lange introen eller pga dårlig grafikk; dere har gått glipp av noe!
lolzormaxor Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg har holdt på noen dager og gått gjennom Half life 1, blue shift og opposing force for og bli klar til og spille episode 2:) men har ikke gått gjennom Half life 2 pga at jeg ble stuck et sted og fikk heller ikke med meg episode en. Venter også på en ødelagt xbox for og så kjøpe The Orange Box...kommer jeg til og spille Hl2 og episode 1 Gleder meg jo som faen da
War Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Fikk lyst til å spille half life igjen og trykket randomly på episode 1 , ops hadde ikke spillt den før. Tabbe! Finnes det noen liste over hvilken av spillene som kom først og en rekkefølge evt hvilke som hører sammen og hvilke som er showoff grafikk fun. Endret 24. oktober 2007 av War
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå