Djevlen Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Portal-våpenet i HL2? En våt drøm muligens, men det er en realitet; Film: http://lovethatfun.com/Portal_in_Half_Life_2/3166/ Howto: http://www.primotechnology.com/2007/10/17/...-life-2-portal/ Tenk på alle mulighetene. Dette er genialt tøft. : )
teletubbiekid Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Sykt stilig! Men er redd for at dette vil gjøre spillet for "enkelt".
Mr. Fiskum Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg fïnner ikke sidend er jeg skal laste ned GCFScape, kan noen gi meg en link som funker?
b-real Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg fïnner ikke sidend er jeg skal laste ned GCFScape, kan noen gi meg en link som funker? http://nemesis.thewavelength.net/index.php?p=26
Mr. Fiskum Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Den funket dårlig den og b-real, eller colbert08.org? Kan ikke noen laste den opp på http://www.filefront.com for meg da?
Reeve Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg fïnner ikke sidend er jeg skal laste ned GCFScape, kan noen gi meg en link som funker? http://nemesis.thewavelength.net/index.php?p=26 Den funket ikke før for meg heller, men nå plutselig kom den. hvis den fortsatt ikke fungerer kan jeg legge installasjonsfilen som vedlegg i dette innlegget.
JFM Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Hvor og hordan skal jeg installere gcfscape166.exe?
Reeve Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Hvor og hordan skal jeg installere gcfscape166.exe? Følg guiden Den forklarer alt.
JFM Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Har installert nå. Fikk det å funke. Men jeg likte det ikke. Så nå skal jeg ordne det slik det var før
Footy Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Har installert nå. Fikk det å funke. Men jeg likte det ikke. Så nå skal jeg ordne det slik det var før Om du ikke har ordna det enda, gidder du å gjøre meg en tjeneste. Seff en portal der en Strider har tenkt å gå. hva skjer når den får et bed i portalen? snubler den?
b-real Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Har fått det til å fungere, men det er jævlig buggete. Den portalen MÅ skytes på vegger med textures. Valve burde daske seg selv å komme med en update så en kunne ha spilt HL2 med portal-gunnen.
Reeve Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Har installert nå. Fikk det å funke. Men jeg likte det ikke. Så nå skal jeg ordne det slik det var før Om du ikke har ordna det enda, gidder du å gjøre meg en tjeneste. Seff en portal der en Strider har tenkt å gå. hva skjer når den får et bed i portalen? snubler den? Ettersom NPCer ikke faller gjennom portalen, så tviler jeg på at det skjer noe annerledes med Striderne. Men det var ganske bugget ja. Her hadde jeg ikke lyd (Eller hadde lyd, men ikke stemmene til folk etc.) og spillet krasjet et par ganger.
JFM Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Har installert nå. Fikk det å funke. Men jeg likte det ikke. Så nå skal jeg ordne det slik det var før Om du ikke har ordna det enda, gidder du å gjøre meg en tjeneste. Seff en portal der en Strider har tenkt å gå. hva skjer når den får et bed i portalen? snubler den? Der var du nok litt sent ute. Har fått det til å fungere, men det er jævlig buggete. Den portalen MÅ skytes på vegger med textures. Valve burde daske seg selv å komme med en update så en kunne ha spilt HL2 med portal-gunnen. Helt enig.
Mr. Fiskum Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg tror ikke Valve har noe med dette å gjøre, så ikke vær sint på dem..
b-real Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg tror ikke Valve har noe med dette å gjøre, så ikke vær sint på dem.. Nei, men det viser bare at de har "slurvet" med textures på mappene sine rett og slett Men jah..valve kan egentlig ikke lastes for det, en kan bare ønske at noen kunne ta seg jobben med å legge til textures og slikt..
Mr. Fiskum Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Får det ikke til jeg, først så prøvde jeg, men jeg fikk ikke noe portal gun når jeg skrev impulse 101. Og når jeg skal prøve på nytt så får jeg denne feilmeldingen
JFM Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Får det ikke til jeg, først så prøvde jeg, men jeg fikk ikke noe portal gun når jeg skrev impulse 101.Og når jeg skal prøve på nytt så får jeg denne feilmeldingen Sikker på at du ikke fikk Portal gun først?. Den kommer under Graveti gun (ha'kke peil på hvordan det staves). Alså på knapp 1. Denne feilmeldinga di. Har du prøvd noe så enkelt som å restarte pc-en? Endret 20. oktober 2007 av JFM
Caddy Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Får det ikke til jeg, først så prøvde jeg, men jeg fikk ikke noe portal gun når jeg skrev impulse 101.Og når jeg skal prøve på nytt så får jeg denne feilmeldingen Lukk steam?
Mr. Fiskum Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Exit steam? Jaja, kan jo alltids prøve.. Takker
biach777 Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Noen som kan gi meg en link som funker? Prøver og søke på google etter programet men tror nettstedet er nede eller noe sånt for jeg kommer ikke innpå den... Noen forslag til hvor jeg kan finne GCFScape? Endret 21. oktober 2007 av biach777
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå