Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hepp,

 

jeg har internet sercurity 6 fra Kaspersky installert. Jeg kjører Vista 32bit Ultimate som OS. Det hender ofte at kaspersky stjeler mye ressurser og spesielt blir maskinen vanskelig når scanning pågår. Dette kan jeg leve med. Men når update service kjører (dvs: kaspersky oppdaterer seg selv), så henger internett seg og jeg får ikke gjort noe med maskina på nett i det hele tatt. Det er også sånn at Kaspersky også henger seg, updateservice kan stå og gå i 3-4 timer før jeg må tryne prosessene og starte opp på nytt igjen.

 

Noen som har opplevd det samme eller kan komme med tips til meg? Jeg har tilgjengelig F-secure via NGT, så hvis dette er mer rettet mot Vista enn KAV Internet Security 6, så kan jeg bytte.

 

Takk for svar ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
F-Secure Lønner seg! Lønner seg! F-Secure er jo best. Ikke uten grunn at de fleste Medesinske forskere har F-Secure.

F-Secure ER best! Så kutt ut Kaspersky!

Pluss at F-Secure har Firewall =)

 

Det får en si var det mest utdypende svaret jeg noensinne har fått ;) Jo takk, sikkert fint at F-Secure er best. Men tror du har misforstått litt. Jeg her Internet security pakka. Det innebærer alt fra firewall til virusbeskyttelse. Dessuten opplever jeg Kaspersky som noe av det beste jeg har brukt av slike programpakker.

 

Og Neddo du sikter til minnelekasjen som sørger for at det virituelle minnet går tomt på maskina, men det er ikke hva jeg har problemer med, i allefall ikke i denne omgangen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...