Kharan Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 Eventuelt kan du gå via Character Sheet © og velge Puppet Mode til ON for alle characterene via Behaviour-tabben. Da skal ikke noen av NPCene gjøre en skvett uten at du gir ordre om det, og da kan du detaljstyre dem. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 litt OT: jeg har veldig lyst til å runne NwN 2, men flere ting irriterer meg. blant annet når du skal gjøre tilbaketrekning fra en kamp, så velger du den du vil retreate med. Da ender du bare opp med at de andre partymembers løper mot fienden, så må du velge de og gjøre så de løper tilbake, men da rusher automatisk han første du retreatet med, fram til mobben igjen, og slik går det i karusell. Noen som vet hva jeg må gjøre? etter du har startet å løpe trykker du bare "v - e - e", som får personen du styrer til å be de andre om å følge etter har rundet MotB, og det var helt fantastisk følte meg tilbake i storhetsdagene til baldur's gate og icewind dale Lenke til kommentar
AleXandeRZiD Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 litt OT: jeg har veldig lyst til å runne NwN 2, men flere ting irriterer meg. blant annet når du skal gjøre tilbaketrekning fra en kamp, så velger du den du vil retreate med. Da ender du bare opp med at de andre partymembers løper mot fienden, så må du velge de og gjøre så de løper tilbake, men da rusher automatisk han første du retreatet med, fram til mobben igjen, og slik går det i karusell. Noen som vet hva jeg må gjøre? pause - velg "follow me" på alle etter å ha skrudd av AI - LØP! Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 takk for hjelpa. skal installere disse spillene for tredje gang nå. må runne de. savner RpG med baldurs gate kvalitet. Lenke til kommentar
ironfist Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Følger det med en god tykk game manual denne gangen? Har tenkt å bestille fra play.com snart. Jeg ble skikkelig skuffet da jeg kjøpte NWN2 collector edition og oppdaget til min store ergelse at Atari kun inkluderte en vanvittig dårlig manual. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Har kjøpt MotB sjølv, men har ikkje fått spela det enno sidan heile NWN2 gjekk fullstendig i surriball på PC-en min etter at eg installerte ekspansjonen. Reinstallasjon av heile sulamitten hjelper heller ikkje. NWN2 er generelt det einaste spelet eg har hatt skikkeleg trøbbel med å få til å virke i Windows Vista... Endret 26. november 2007 av Garegaupa Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Jeg har også problemer med MotB, NWN2 gikk fint. Men en stund etter at jeg installerte ekspansjonen kommer jeg til menyskjermen, og der går maskinen i hardlås om jeg ikke øyeblikkelig går ut av spillet. Har postet på MotB-spillforumene, men ingen har funnet noen løsning så langt. Lenke til kommentar
Anech Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Elsket nwn2, og MotB var også dødsbra! Hadde kommet nesten til slutten av act 2 (or so i think), men så ble harddisken slettet:( Rogue/assassin/invisible blade/ shadowthief of amnen min ble slettet =( Er ikke det samme å spille med andre da... (ettersom det var den samme jeg runnet main tingen med, og utviklet på den måten) må snart få spilt gjennom det snart.... Enig i at det var skuffende manual i collectors edition av orginalen ='( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå