Gå til innhold

Neverwinter Nights 2: Mask of the Betrayer-tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
litt OT:

 

jeg har veldig lyst til å runne NwN 2, men flere ting irriterer meg. blant annet når du skal gjøre tilbaketrekning fra en kamp, så velger du den du vil retreate med.

Da ender du bare opp med at de andre partymembers løper mot fienden, så må du velge de og gjøre så de løper tilbake, men da rusher automatisk han første du retreatet med, fram til mobben igjen, og slik går det i karusell.

Noen som vet hva jeg må gjøre?

 

etter du har startet å løpe trykker du bare "v - e - e", som får personen du styrer til å be de andre om å følge etter

 

har rundet MotB, og det var helt fantastisk :D følte meg tilbake i storhetsdagene til baldur's gate og icewind dale :)

Lenke til kommentar
litt OT:

 

jeg har veldig lyst til å runne NwN 2, men flere ting irriterer meg. blant annet når du skal gjøre tilbaketrekning fra en kamp, så velger du den du vil retreate med.

Da ender du bare opp med at de andre partymembers løper mot fienden, så må du velge de og gjøre så de løper tilbake, men da rusher automatisk han første du retreatet med, fram til mobben igjen, og slik går det i karusell.

Noen som vet hva jeg må gjøre?

pause - velg "follow me" på alle etter å ha skrudd av AI - LØP!

Lenke til kommentar

Har kjøpt MotB sjølv, men har ikkje fått spela det enno sidan heile NWN2 gjekk fullstendig i surriball på PC-en min etter at eg installerte ekspansjonen. Reinstallasjon av heile sulamitten hjelper heller ikkje. NWN2 er generelt det einaste spelet eg har hatt skikkeleg trøbbel med å få til å virke i Windows Vista...

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar

Elsket nwn2, og MotB var også dødsbra! Hadde kommet nesten til slutten av act 2 (or so i think), men så ble harddisken slettet:( Rogue/assassin/invisible blade/ shadowthief of amnen min ble slettet =( Er ikke det samme å spille med andre da... (ettersom det var den samme jeg runnet main tingen med, og utviklet på den måten) må snart få spilt gjennom det snart....

 

Enig i at det var skuffende manual i collectors edition av orginalen ='(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...