Gå til innhold

Presidentvalg USA '08: oppdatert poll

Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?  

904 stemmer

1. 1. Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?

• McCain
      102
    • Obama
      802

Anbefalte innlegg

Skrevet

Covn, du skal jo ikke se bort ifra at McCain-leiren da i etterkant kan hevde at Palin ble satt i ett dårlig lys av en partisk moderator. Derfor McCain godtar det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
*edit: Republikansk kjernevelger? :p

hahahahaha genial sang/video

"once i tried to run, i tried to run and hide, but jesus came and found me, and touched me down inside."

høres ut som voldtekt spør du meg

btw tilbake til presidentvalget:

her er linken til livesendingen til vg: http://www.vgtv.no/?id=18828

Skrevet (endret)

For skummelt å se på Biden?^^ Ingen store tabber så langt. Kom igjen, Palin, si at Al-Qaida angrep oss på 11. september.

edit1: Statistikken bet henne litt i rumpen når det gjaldt å stemme imot tax breaks.

Endret av Dorian Gray
Skrevet

ouch det startet med lite direkte debatt med hverandre men nå med en gang de begynner så sliter palin. nekter å snakke om de-regulation når det helt klart er sentralt angående krisen! hahahaha latterlig

Skrevet (endret)

Uff, stygge ord fra Palin. "De vil legge healthcare i hendene på "the feds", og hvis vi ser på hvordan the feds har håndtert alt annet, så tror jeg ikke det amerikanske folket er så interessert i det." Dette mens vi har en økonomiske krise forårsaket av deregulation, altså å fjerne makten fra "the feds" og gi den til det åpne markedet. Jeg håper velgerne ser koblingen der.

edit: "The Ultimate Bridge to Nowhere". Kveldens første sitat. ^^

Endret av Dorian Gray

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...