Gå til innhold

Overføre uke fra Outl03 til Word 03


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gå til kalenderen, klikk File -> Save as Web Page for å lagre som en html-side, eller klikk File -> Save as... for å lagre i ics-format. Ics kan åpnes av en lang rekke programmer.

 

Har prøvd å lagre som webside, fra dato til dato. Men da får jeg bare opp som en mnd. Vil ha det skrevet ut slik som det er i forhåndsvisning.

Muligheten Lagre som, er ikke mulig når jeg er i 7 dagers arb. uke...

Sikkert noe jeg gjør feil.....

Lenke til kommentar
Ah, mulig det kun er i Outlook 2007. Du kan jo skrive ut til pdf eller en annen virtuell printer? Skriver du ut til Microsoft Office Document Image Writer lagres den i tif-format som kan åpnes på de fleste maskiner, eller settes inn som et bilde i et Word-dokument.

 

 

Microsoft Office Document Image Writer har jeg ikke på lista over mulige skrivere, kanskje en form for PDF er å anbefale da? Er det noe mulighet for kjapt og enkelt lage seg PDF via Outlook?

Lenke til kommentar
Den skal følge med hvis du velger en fullstendig installasjon av Office, med all tilleggsfunksjonalitet. PrimoPDF er en gratis PDF-skriver som fungerer helt greit til slik bruk.

 

 

Mener å huske at jeg installerte alt som var, får finne fram installasonskiva og prøve igjen. Skal laste ned den PDF skriveren du nevnte nå. Takker så meget!!

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg har fullpakke office men har ikke pdf-muligheter i den.

 

Bruker pdf995, og det funker helt greit.

 

Hvorfor ikke bare ta ett skjermbilde å maile til vedkommende? ( evt. beskjære det litt hvis du ikke ønsker å sende all infoen fra deg.

 

Lykke til ihvertfall! :thumbup::thumbup::thumbup:

 

 

Lasta ned Primo PDF, og det fungerer helt greit. noen få tastetrykk så var det sendt med mail.

Takker for all hjelp!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...