Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Hei, Husker at jeg spilte et tøft spill før sommerferien, men så formaterte jeg, og spillet ble borte. (skytepsill) Det var et third party spill, altså gratis om man hadde Counter strike source. Om spillet: Først valgte man en "rase". Så var det en maskin som poppet ut en hel masser med klosser, plater osv. Da hadde man ca. 10 min til å bygge en base, sånn at vi kunne komme ut, men andre ikke inn. Da skulle man få tak i en ball/flagg, og skaffe flest mulige poeng. Husker ikke hva spillet heter, selvom det er dårlig forklart håper jeg noen veit hva jeg snakker om.. Takk. EDIT: Rasene var (tror jeg): Bygger, en som ikke hadde gode våpen, men kunne bygge inne i selve fightingmodusen. Basooka.. Bomber Sniper Osv.. (Ikke team fortress) Endret 14. oktober 2007 av Slettet-3t93k9
Jext Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Håper noen kan hjelpe deg med hva dette er, det høres veldig interessant ut.
Fritz0r Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Kan det være "Empires" ? du kan jo se igjennom her >> http://mods.moddb.com/ kanskje du husker navnet da?
BadSmile Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Det må være SourceForts du snakker om. Artig spill indeed ;P Endret 14. oktober 2007 av BadSmile
Bendorama Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Jeg husker å ha sett trailer på det, å det så veldig fett ut, men har dessvere ikke navn på det jeg heller:-/ men vet hva du mener. Edit: tror han oppføre meg fant det ja:P Endret 14. oktober 2007 av NadaX7
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Source fortst - Genialt spill. Tusen takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå