Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problemer med eksen


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har nå vært slutt mellom meg og eksen i en drøy måned. Hun hadde ikke tid til kjæreste tydeligvis, men allerede nå har hun funnet seg en ny en, som er en venn av meg. Værtfall trudde jeg han var det.

Fyren er en player. Han spurte eksen min, og to til på samme dag om de hadde lyst til å komme hjem til han. De to andre avslo. Fyren er desperat og er bare ute etter en ting.

 

Dette reagerte jeg på, noe jeg regner med er normalt(?)

 

Jeg hadde fest igår, og jeg lot eksen min komme på grunn av en venninne av oss begge skulle sove hos henne og komme på festen min. Eksen måtte da være med hit på fest for at venninnen skulle ha mulighet til det.

 

Så kommer dem da... Med en flaske 60 prosent på deling. Så tenkte jeg.. dette går aldri bra. Jentene er 16 år gamle.

 

Så det gikk jo som det gikk. Eksen min ble stupfull. Hun latet i hvertfall som om hun var det, helt til jeg trua med å ringe faren hennes for å hente henne. Da ble hun brått klin edru og kom med en spydig kommentar som låt: Ikke finn på noe dumt nå da Anders...

 

Så jeg fikk nok og ble forbanna, og hun skulle da prøve å roe meg ned. Det hun gjorde var å sette seg oppe på meg og prøvde å kysse meg. Hva f... er det for noe? Jeg trakk meg unna og hun dro hjem til han hun holder på med.

 

Senere snakket jeg med han og fortalte han åssen ho er. Får ho det ikke som ho vil, klikker ho helt og er som en liten bortskjemt 6 åring resten av dagen.

Dette fikk han da selv oppleve. 5 minutter senere ringte ho og spurte om hun kunne komme tilbake til han. Da sa han: "Nei, jeg er litt deppa over det du har gjort i kveld" Da ba ho han dra til helvete og at hun ikke ville se han mer.

 

Idag er allt tydeligvis perfekt igjen mellom dem.

 

Det som er så komitragisk, er at hun er så veldig pønsj på å være vennen min.

Dette gjør ho tydeligvis på helt feil måte.

 

Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg.

 

 

Takk til dere som tar dere tid til å lese.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Joa, greit det.. men det som er ille er at du ikke klarer å gi faen i hu.. Du gjør henne sjalu, og det ender opp med at hu gjør noe som er verre for deg.. For det skal ikke så mye til for å såre deg i din situasjon.. Det er noe som kan slå hardt ut tilbake på degselv..

 

 

Det er det jeg er litt redd for, men jeg er ganske sikker på at jeg klarer meg finfint. Føler meg mye bedre idag enn igår, så why not.

 

Har også holdt med to andre etter at det ble slutt, men ho ene har type og ho andre har reist lang vekk.

Det hjelper å komme i kontakt med andre jenter igjen merker jeg.

Lenke til kommentar
for det andre er ikke "venner" som er sammen med exer noe å samle på.

Bullshit!

..For noen.

Helt sant for andre(dessverre?).

 

For meg er det bullshit. Selvfølgelig ikke samme dagen eller mnd som det ble slutt, men om en venn vil bli sammen med x'n min, når jeg er kommet over det, så er de hjertelig velkommen til det! Spesielt om det var meg som gjorde det slutt, hvilket indikerer at jeg ikke ville ha henne. Så hvorfor skulle ikke hvem som helst andre få lov, så sant jeg fortsatt kan omgås henne uten problemer(hvilket jeg kan med alle x'er)?

 

Det der "hold deg unna alle kameraters alle x'er" har jeg aldri skjønt. Er man over det, er man over det. Ferdig kapittel, og fritt frem for noen å skrive neste.

Lenke til kommentar
Det hjelper å komme i kontakt med andre jenter igjen merker jeg.

 

Er litt i samme båt. Trenger å bli kjent med noen andre, la henne gå. Problemet er at jeg har nettopp flyttet så jeg kjenner ikke så mange her.

 

Det der "hold deg unna alle kameraters alle x'er" har jeg aldri skjønt. Er man over det, er man over det. Ferdig kapittel, og fritt frem for noen å skrive neste.

 

Der er jeg helt enig!

Lenke til kommentar

Huff.. Dette ender nok med at hun vil gå tilbake til deg..

 

Kanskje du bør tenke på hva du vil, før hun kanskje kommer til deg og spør...

Greit å være sikker på sånn på forhånd, for når jenta du liker står forran deg igjen er det lett å bøye seg, og ta henne tilbake med en gang, og la det hun har gjort gå i "glemmeboksen"

Lenke til kommentar

Tro meg, jeg vil ikke ha henne tilbake, for det vil aldri funke uansett.

 

Og nå kom verdens største misforståelse i tillegg...

 

En venninna av meg hadde totalt misforstått han ho holder på med. Han sa ho hadde knulla en fyr her om dagen(?!) Men det viste seg å være eksen hans...

 

Det fant jeg ut forsent... Ringte eksen min og sa ting jeg kanskje skulle ha ventet med, eller ikke brydd meg med.

Lenke til kommentar
Det fant jeg ut forsent... Ringte eksen min og sa ting jeg kanskje skulle ha ventet med, eller ikke brydd meg med.

 

Høres ikke mye voksen ut i hodet hun X'en din, men nå skal det sies at det du sier over her var kanskje ikke det mest voksne det heller. Hvis det er slutt, så kan i utgangspunktet X'en gjøre akkurat hva han / hun vil. Å da begynne å trakkasere de for noe de har gjort er rett å slett bare barnslig.

 

Mitt råd til deg. Holde deg unna henne før du gjør noe mer dumt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...