Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

felger som har sitti på bil under krasj!


Anbefalte innlegg

jeg har nå kjøpt meg nye vinter dekk m alu felger. og har dermed tenkt til å gi de bort el selge de, evt kaste de gamle dekka m felg. men felgene og dekka er bare 2 år gamle. det som skjedde var at vi taka med de dekka, og skulle avbalansere de etterpå. men de var litt skjeve el no. de fikk seg en liten omgang nedi grøfta der de oxo se. men hvis jeg selger de el gir de bort så er jeg redd det skal skje noe med de som kjøper de, og at jeg da får svi for det. har dere no alternativ til hva jeg kan el burde gjøre med de? hadde de selv på min seat i fjord. kunne jo gitt de bort el solgt de til no hærjing på isen el no, så ikke de blir brukt på hoved veien. hva mener dere? er jeg litt for overhysterisk el hva? kjept å kaste de oxo. var splitter nye for 2 år siden, og det er alu felger..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

jeg brukte de i fjord på min egen bil. på vulk service hadde de problemer med avbalanseringa. husker ikke helt om det var 3 som ble avbalansert og et som ikke ble det el om det var omvendt. jeg har en nabo som muligens ville kjøpt de. han har ikke alu dekk på sin bil. jeg er redd for å bli stilt til ansvar for noe som i såfall skulle skje. men har jo kjørt med de en sesong selv så de burde jo ikke være så ille da. jeg får ta meg en tur ut å se på de. mulig få naboen til å se. problemet er at han er ikke norsk da, så ikke så lett å snakke med han alltid. kjøpt meg nye felger og dekk i dag. 195/55/15. alu felger. måtte bytte de jeg kjøpte her om dagen. de var altfor store til bilen min!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...