Gå til innhold

Når jeg starter wow så har jeg ikke gear? :ermm: [LØST]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som topic sier, jeg logger inn og ser at charen min ikke har gear, jeg ser og at ingen andre har gear, og de fleste chars rundt meg og npcer har ingen navn "unknown".

 

Hva må jeg gjøre for å fikse dette?

 

På forhånd takk. :)

 

Har hatt samme problemet, da var det noe gale med det trådløse nettet fra naboen, har nå fytt nytt nett, men funket fremdeles ikke fremtil jeg tok med min Bærbare Pc, da funket det som ein drøm <3

 

Så enten, reinstall, sjekk nettverket ditt (spesielt om det er tråløst) Om ikke noe funker sjekk med ein annen data på samme nettverk.

Lenke til kommentar

Click on the Configure button and go to the Advanced tab

 

Now look for the following options and set them as below if they are present (the wording may vary):

 

Checksum Offload : Disabled

Speed and Duplex Setting : Force 100 Mbit Full Duplex *

 

* With some older networks it may be necessary to set this to Force 10 Mbit Full Duplex instead

 

 

Har du prøvd det?

 

edit: på nettverkstilkoblingen---> egenskaper

Endret av daruu
Lenke til kommentar
Click on the Configure button and go to the Advanced tab

 

Now look for the following options and set them as below if they are present (the wording may vary):

 

Checksum Offload : Disabled

Speed and Duplex Setting : Force 100 Mbit Full Duplex *

 

* With some older networks it may be necessary to set this to Force 10 Mbit Full Duplex instead

Har du prøvd det?

 

edit: på nettverkstilkoblingen---> egenskaper

 

Det er ingenting som heter Checksum Offload eller Speed and Duplex Setting, hverken trådløst eller med kabel.

 

Men jeg vet at det er chars som er i Outland/Hovedbyer jeg plages med, jeg dro f.eks. på magen min i Ghostlands, tok en mob uten lag eller problemer.

På mainen min (shaman) så prøvde jeg å AR'e(i en hovedby), men jeg kunne ikke caste en gang, nesten som om det var en megalag.

Lenke til kommentar
Sikker på at det ikke har blitt rota med noe brannmur innstillinger på routern a? Kan virke som om du har en del packet-loss..

:)

 

Ja det er jeg sikker på.

 

For nå vet jeg grunnen til at nettet faller ut.

De driver og bygger nedenfor huset mitt, ei stor blokk faktisk. Og dem driver og spunter, noe som dem egentlig ikke har lov til i et boligfelt. Når de slutter og spunte fungerer nettet. Nettet er gjennom kabel tv'en, noe som er utrolig stabilt. Men ikke når det står en masking på en par-3 tonn og dunkerder, tilkoblingsboksen utafor står bokstavlig talt og hopper...

Er ikke bare jeg som har problemer med nettet, til og med telefonbasert nett har problemer.

 

Så hvis det er like plagsomt i morgen, så går jeg personlig ned og sier ifra til han at han må bruke en annen måte enn slagspunting, f.eks. trykkspunting. Hvis han sier noe imot det gir jeg han en slag midt på nesa så han ikke glemmer hva jeg har sagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...