kentove91 Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg skulle hat Scrn shot av det men sånn er det... det er en spesigjel server jeg går inn på. dette er Css. når jeg går på den og den er på De_dust2 så kan jeg se igjennom gulvet i den lille tunellen som er til venstre fra T spawn. dette funker bra når det skal folk opp trappen xD.. neida... noen som kan si hva det er som skjer ?...... kansje litt dårlig formulert.. men ska poste bilde neste gang dette skjer
neadii Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Ellerså må du ta den tungvindte metoden - reinnstallere cheat. Du mener reinstallere CS:S? Tror du klarte å forvirre deg selv med all cheatpraten over.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Haha, ja, takk. Hey..? Mitt innlegg fjerna..? Jeg svarte da 100% på spm hans! Mente å si at han skulle reinstallere cs:s, kom til å skrive cheaten.. Sorry, men den posten burde opp igjen! Endret 14. oktober 2007 av Slettet-3t93k9
QBab Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg skulle hat Scrn shot av det men sånn er det... det er en spesigjel server jeg går inn på. dette er Css. når jeg går på den og den er på De_dust2 så kan jeg se igjennom gulvet i den lille tunellen som er til venstre fra T spawn. dette funker bra når det skal folk opp trappen xD.. neida... noen som kan si hva det er som skjer ?...... kansje litt dårlig formulert.. men ska poste bilde neste gang dette skjer Er ikke det bare kos da?
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Ok, legger opp mitt forige innlegg, siden det andre ble slettet. Fikk lov å legge opp dette på nytt: Det kan ha noe med modeller å gjøre. Prøv å slett Models og Materials mappene. Om dette ikke fungerer, prøv å reinstallere CS:s. (Dette er jo kjipt, men det tar max 1-2 timer å laste ned. ) Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå