Gå til innhold

Hasjdebatt - anno 1989


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har ikke jeg fått sett filmen, youtube nede?

dere kan da ikke nekte på at det er farlig stoff da?

Det kommer helt ann på hva du mener med en farlig stoff. Alkohol f. eks er mere skadelig.

I mine øyne vil jeg ikke akkurat si farlig, man kan jo ikke ta overdose på det f. eks. Det er jo seff skadelig, men hvilket rusmiddel er ikke det?

Lenke til kommentar
Nå har ikke jeg fått sett filmen, youtube nede?

 

Det kommer helt ann på hva du mener med en farlig stoff. Alkohol f. eks er mere skadelig.

I mine øyne vil jeg ikke akkurat si farlig, man kan jo ikke ta overdose på det f. eks. Det er jo seff skadelig, men hvilket rusmiddel er ikke det?

 

Nåja... uten å prøve å lage en ny canabis vs alkohol debatt så er det et utsagn med modifikasjoner.

Tror den mest diplomatiske måten å si det er at misbruk uansett er skadelig for begge delene.

Lenke til kommentar

Cannabis er såpass "ufarlig" at det er meningsløst å diskutere farene ved det. Da kan vi liksågodt diskutere hvor farlig det er å drikke kaffe, spise bananer og sjokolade. Det å diskutere små fillesaker kommer man ingen vei med. Point is, ting kan være farlig og kan skade deg hele tiden. Du kan dø i morgen av å kveles av brokkoli. Man trenger ikke å vær redd for å leve av den grunn! "Life is short, enjoy that shit" som godeste Kat Williams sier! :thumbup:

Lenke til kommentar
Cannabis er såpass "ufarlig" at det er meningsløst å diskutere farene ved det. Da kan vi liksågodt diskutere hvor farlig det er å drikke kaffe, spise bananer og sjokolade. Det å diskutere små fillesaker kommer man ingen vei med. Point is, ting kan være farlig og kan skade deg hele tiden. Du kan dø i morgen av å kveles av brokkoli. Man trenger ikke å vær redd for å leve av den grunn! "Life is short, enjoy that shit" som godeste Kat Williams sier! :thumbup:

 

Si det til kusinen min, bare sånn apropo 'cannabis er ikke farlig', og 'grønnsak' :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...