Dani123 Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Hei. jeg har et lite dilemma. Jeg har ventet på k850i en stund nå, men broren min fikk seg P1i og jeg syns den var helt rå. Hva er å anbefale? Fortsette ventingen eller kjøpe en P1i ? Takk på forhånd for svarene
Anathema Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Som Martink sa. Uansett, ventetiden for k850i er jo over nå, den kommer så vidt jeg kjenner til i butikkene i morgen.
Dani123 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Skrevet 11. oktober 2007 Som Martink sa. Uansett, ventetiden for k850i er jo over nå, den kommer så vidt jeg kjenner til i butikkene i morgen. Vel. Jeg ønsker et brukbart kamera, en som er !RASK! i menyene (har veeeldig dårlige erfaringer med nokia n80). Godt batteri. Det er ting jeg ønsker mest ved en mobiltelefon. Alt annet er jo et pluss. Vet ikke hvor mye HSDPA er tilgjengelig i framtiden... fordi da hadde det vært fint å gå for k850i. Men P1i har jo masse funksjoner og litt fett med touch screen. *forvirret*
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 P1i er ikke akkurat rask, så hvis det er veldig viktig for deg så er det bare å droppe den.
Hobbes Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Har p1 selv, og den er ikke kjemperask nei. Grei nok til smarttelefon å være. Kameraet er helt greit, litt skuffende, så hvis disse to tingene er viktige, så kjøp k850i
CoolDuckie Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Som Martink sa. Uansett, ventetiden for k850i er jo over nå, den kommer så vidt jeg kjenner til i butikkene i morgen. Vel. Jeg ønsker et brukbart kamera, en som er !RASK! i menyene (har veeeldig dårlige erfaringer med nokia n80). Godt batteri. Det er ting jeg ønsker mest ved en mobiltelefon. Alt annet er jo et pluss. Vet ikke hvor mye HSDPA er tilgjengelig i framtiden... fordi da hadde det vært fint å gå for k850i. Men P1i har jo masse funksjoner og litt fett med touch screen. *forvirret* Tror ikke P1i er det rette for deg da. Den er ikke spesielt rask, og kameraet er vel bare ok. Jeg har en P1i selv og er kjempefornøyd, men det er fordi jeg bruker den som PDA- avtalebok osv er svært viktig, og det er veldig greit å ha touchskjerm når en f.eks skal jobbe med kalenderen. CD
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Men er P1i så treg at det er iriterende? Nei, jeg synes ikke det.
Mikkel_Rev® Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Hei. jeg har et lite dilemma. Jeg har ventet på k850i en stund nå, men broren min fikk seg P1i og jeg syns den var helt rå. Hva er å anbefale? Fortsette ventingen eller kjøpe en P1i ? Takk på forhånd for svarene Hei. Jeg anbefaler i alle fall ikke K850i....det er det værste eksempel jeg har sett og tatt på av tupperware på markedet tror jeg........samt at det er en skurrelyd i høyttalern på nesten samtlige modeller.....Styr unna. P1 er helt ok den, men den mangler jo edge da. Ellers kan en titt på W910 i være aktuell eller T650i hvis du skal ha kamera. Lykke til
Dani123 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Skrevet 18. oktober 2007 Tusen takk for all responsen folkens. Jeg kjøpte k850i, og jeg hadde den i et par timer før jeg leverte den tilbake. FY F*** for en råtten plastikk blokk. Kameraet begynner å hakke hvis d bare er litt mørkt i rommet. herregud for en dårlig mobil. Knappene er elendige og de touchknappene kreves det trening på. Jeg byttet den til en P1i som er ikke helt så rask i menyene men er faktiskt hundre ganger bedre. Trenger jo ikke super 3g da det ikke er offisiellt lansert enda. Men folkens, styr unna k850i. P1i er en genial mobil. Man blir vandt til tastene så ingen beskymringer der.
ksvens1 Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Flaggskipet til SE ser ut til å bli en fiasko mobil, det er sterkt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå