Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! V2

Raste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pinup

får meg til å minne meg om en is. synest den er veldig enkel og kjenne igjen når eg se brukernavnet. likte brukernavnet godt. men kan ikkje gi topp karakter

9/10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wikipedersen

Egentlig litt for langt, men kvaliteten er såpass at det ikke er så farlig. Morsomt ordspill med ditt eget etternavn og Wikipedia. Originalt og umulig å ikke kjenne deg igjen. 8/10

Skrevet

CypheroN

Ingenting positivt slår meg ved dette nicket, jeg drar ingen bekjentskap på det og syns det er rotete, spesielt fordi det er en stor N på slutten

1/10

Skrevet

Wikipedersen

Loveitloveitloveit. Pluss for ordspill, stor bokstav, kreativitet, alt. Første toppkarakteren jeg gir.

10/10

Skrevet (endret)

Harmonella:

+ Får noen assosiasjoner med en eller annen blomst O.o

+ Liker klangen av navnet

+ Kommer til å huske det

[7/10]

Endret av Zoro Sama
Skrevet

Zoro Sama

Relaterer desverre ikke til meg i det hele tatt, men jeg regner med at du er interessert i Japan og lignende, så om dette reflekterer dine interesser så blir det pluss. Pluss for stor forbokstav.

4/10

Skrevet (endret)

En kontorstol får meg ikke til å tenke på annet enn lage arbeidsdager på et kontor eller lærere som bruker bedre stol enn elevene. :thumbdown: Men det er iallefall et bildeledende brukernavn.

1/10

Ehtram kom først. Beklager, men det navnet sier meg absolutt ingen ting.

1/10

Endret av Glimti
Skrevet

Wat, er Ehtram en jente. =o

Glimti

Glimt i øyet?

Gimli?

Glimti.. skjønner ikke helt betydningen, om det er en. Men kjenner deg igjen, selv om du bytter avatar ofte. Men det har vel kanskje noe med signaturen å gjøre.

5/10.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...