Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! V2


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nissepai:

 

+ Enkelt å huske

- Kjedelig

- Uoriginalt med tanke på at det er andre som heter et eller annet med "pai" her på forumet

 

Navnet ditt går greit å ha som brukernavn med tanke på at det ikke er masse tall som gjør navnet vanskelig å huske. Det har også stor forbokstav, men dette er noe jeg ser på som minstekrav for et brukernavn. Mulig det bare er meg, men jeg mislikte kombinasjonen med nisse og pai. 4/10

o:

 

Nissepai er navnet på bamsen til en kompis :!: Er så mange brukere på dette forumet at hvis jeg hadde het "Lommefisk" så hadde det sikkert vært noen som het "fisk" eller "lomme" allerede.

 

Hvis brukernavnet ditt hadde vært "Lommefisk" hadde du ikke fått mer enn 4/10 fra meg heller...

Lenke til kommentar
Arkey

 

+orginalt

+ganske spennende

+husker navnet lett

 

7/10

Det er faktisk Arekey og ikke Arkey, men han burde skifte til Arkey. Det låter så mye bedre.

 

Sebbe:

Hvis jeg skal gjette ville jeg tro du het Sebastian og det er positivt at brukernavnet kan hinte til det. Det er ikke vanskelig men ikke spesielt lett å huske heller så det blir nok sånn middels. Litt over.

 

6/10

Lenke til kommentar

edge:

 

Det første som slo meg når jeg gikk brukernavnet "edge" i sømmene var "Navnet burde hatt stor forbokstav." Men i dette tilfellet har jeg ombestemt meg, det ser best ut med liten forbokstav akuratt her. Det skaper en slags symetri, som gjør seg. Ordet edge er fint, og det gir gode assosiasjoner (Edge of sanity, anyone?)

 

Kort sagt et brukernavn jeg kunne funnet på å ta selv. (Ikke veldig orginalt, dog - men det gjør ingenting!)

 

10/10 :)

Endret av Anathema
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...