Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! V2

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wikipedersen

Gir assiasjoner til Wikipedia. :thumbup: Samtidig er det stor forbokstav, noe som er pluss. Sier meg ellers ingen ting bortsett fra at Pedersen kan være etternavnet ditt (selvom du skriver det med liten forbokstav. :p )

6/10

Skrevet

Glimti

Det første som faller meg inn, er at navnet ditt er en form for forkortelse for Glimt I øyet. Et ganske kult uttrykk, så det blir vel noe rundt 6/10

Skrevet

mnemic

Syntes det er litt kjedelig, gir meg ingen direkte asosiasjoner til noe som helst, det er ikke spesielt ladet av energi, og dessuten er det ikke stor forbokstav, som forsterker inntrykket enda mer...

3/10

:)

Skrevet

Jonas!

Hvorfor utropstegn? Er "Jonas" opptatt? Hvis Jonas er optatt så +, hvis det ikke er er det så minus til de grader.

Men greit å ha navnet sitt.

7/10

Skrevet

Synes "Jonas!" faktisk er mye bedre enn "Jonas", er ikke mange brukernavn med et utropstegn, noe jeg synes passer ditt brukernavn perfekt ;)

8/10!

Skrevet
Tufte: Minner meg om serien som gikk for en del år siden, og det er jo poenget antar jeg. Gjennkjennelig og enkelt.

8/10

Faktisk navnet mitt :)

Om jeg ikke tar feil så er også denne brukeren lagd før serien?

Skrevet
Synes "Jonas!" faktisk er mye bedre enn "Jonas", er ikke mange brukernavn med et utropstegn, noe jeg synes passer ditt brukernavn perfekt ;)

8/10!

Jeg bruker også utropstegn :p

Skrevet (endret)

CypheroN

- Stor N?

-heroN?

-Cyp? wtf...

Generelt et DÅRLIg navn som sier ingenting, ingenting henger sammen!

right back at you :!: :!: :!:

1/10

Endret av Prozack91
Skrevet

Jeg tør vedde på "nei".

CypheroN

+ Symmetriske store bokstaver

+ Høres igrunn ganske fancy ut

+ ph - jeg liker ph

Ingen trekk

10/10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...