Gå til innhold

Portal hjelp. sitter fast


Anbefalte innlegg

Jeg har kommet meg ned ifra der du starter level 18 advanced.. men så står jeg fast.. det er en ødelagt vegg her, med et hull....men finner ingenting å hoppe videre med..

 

tolker det som at du kommer deg over første syrebadet på begynnelsen av banen. akkurat dette partiet jeg sleit meste med på lvl18 advaced fordi: du må bruke portal så høyt opp du kommer på veggen, hoppe ned og oppi en ny portal for å få super fart til å komme deg over syrebadet. denne delen har du klart. MEN mens du er i lufta har du en case. Du skal nemlig opp til høyre ifra plassen du lander. Eneste plassen og sette portal der er på gulvet. eneste tidspunktet du kan gjøre det er mens du er i lufta på vei over første syrebadet. så viss du lander etter første hoppet uten å ha klart å fyre en portal til neste platå er det bare å prøve igjen. litt køddent forklart men håper du skjønte det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
gå å trykk på knappen slik at du får ut døra som er bak deg igjen, deretter tar du å plasserer en portal oppå den, så ser du nede til høyre (for ditt bilde) er det et plateå der nede, det tar du og plaserer en annen portal på, deretter hopper du inni den, og flyver over

Skjønte ikke noe av det der :p

 

Noen andre som vil prøve å forklare? :)

Lenke til kommentar
2005716809241992366_fs.jpg

 

Hva skal jeg gjøre nå?

 

 

Det neste du må gjøre er å få heisen forran deg på bildet til å gå. Til venstre for deg er det et rom omtrent 2m oppe på veggen. For å åpne den døren må du klikke på knappen som henger utenfor. (Knappen er litt oppe på veggen så du må bruke en portal for å klikke på den. Nå døren er åpen kan en energyball gå inn i rommet og starte heisen.

 

Det er alt jeg vil si, litt må du finne ut av selv og... Men, du tar det nok fort når du ser knappen og døren :)

Lenke til kommentar

olahaldor: Lag en portal i veggen ved siden av knappen, og en der du har tatt bildet ifra. Trykk på knappen og løp gjennom portaler slik at du er der du har tatt bildet ifra. Skyt en portaler på døren som åpner seg (den vil skråe litt opp), løp til høyre og hopp ned. Skyt en portal før du lander og vips du er på andre siden.

 

zeox: Siden du har gjort dette på "vanlig" gir jeg deg den korte forklaringe. Istede for å lage portalene i veggen på de 2 rommene med knapper, skyt en i taket (du kan akkuratt treffe ), hopp ned og lag en i gulvet. Begge knapper blir trykt, elektrokulen treffer triggeren og heisen kommer ned.

Lenke til kommentar
zeox: Siden du har gjort dette på "vanlig" gir jeg deg den korte forklaringe. Istede for å lage portalene i veggen på de 2 rommene med knapper, skyt en i taket (du kan akkuratt treffe ), hopp ned og lag en i gulvet. Begge knapper blir trykt, elektrokulen treffer triggeren og heisen kommer ned.

kanskje en fordel å komme meg dit knappen er først?

 

det var forresten forrige brett du beskrev, ikke det jeg driver på. fant ut hvordan jeg skulle gjøre det nå

 

bildet ble vist med av en eller annen grunn :S

post-21686-1192142236_thumb.jpg

Endret av zeox
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Noen som har den fjerneste anelse hva som skal gjøres her?

 

for det har ikke jeg :p

Sett en portal rett over der Stempelet treffer veggen.

Gå så tilbake til der røret du står på kommer ned, og sett en portal litt nede på nærmeste veggen.

Time hoppet ditt slik at du kommer igjennom portalen i det stempelet er rett under portalen din, slik at du lander på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...