Gå til innhold

Generell Marvel Diskusjon


Anbefalte innlegg

Well guys Reed is back in business! and he got a plan to make thins right.

 

haha elska dagens issue. Endelig er Reed tilbake, og han har nye gadgets som gjør jobben lettere. Og et mørkere sinn, han gjør nok ting som han kommer til og angre på når familien står på spill.

Så den tv sendingen, hva trur dere? DR DOOM!?! wtf, nekter jeg og tro. Uansett fikk ikke sett noe fra villian siden av marvel universet. Det vi har sett til nå, er at Hood folka har reagert, men vil se hva de vanlige gutta velger og gjøre. Thunderbolts, Norman hahaa det var konge. Måten han reddet gjengen sin på, og måten han vendte Marvel til den rette stien. Neste issue blir bra;) og ser fram til tie tins.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Dagens comics: MARVEL COMICS

Amazing Spider-Man #569 (Regular John Romita Jr Cover)(Spider-Man New Ways To Die Tie-In), $2.99

Amazing Spider-Man #569 (Variant Adi Granov Venom Cover)(Spider-Man New Ways To Die Tie-In), AR

Angel Revelations #4 (of 5), $3.99

Avengers Initiative #16 (Secret Invasion Tie-In), $2.99

Black Panther #40 (Secret Invasion Tie-In), $2.99

Daredevil #110 (Regular Marko Djurdjevic Cover), $2.99

Daredevil #110 (Incentive Monkey Variant Cover), $2.99

Fantastic Four True Story #2 (of 4), $2.99

Ghost Rider Annual #2 Mercy, $3.99

Haunt Of Horror Lovecraft #3 (of 3), $3.99

Immortal Iron Fist #18, $2.99

Kick Ass #4, $2.99

Marvel Adventures Avengers #27, $2.99

Marvel Adventures Fantastic Four #39, $2.99

Marvel Adventures Super Heroes #2, $2.99

Marvel Comics Presents #12, $3.99

Marvel Previews #61 (September 2008), AR

Marvel Your Universe Saga, AR

Mighty Avengers #17 (Secret Invasion Tie-In), $2.99

New Avengers #44 (Secret Invasion Tie-In), $2.99

New Exiles #10, $2.99

New Warriors #15 (Secret Invasion Tie-In), $2.99

newuniversal Conqueror, $3.99

Nova #16 (Secret Invasion Tie-In), $2.99

Runaways 3 #1, $2.99

Secret Invasion Amazing Spider-Man #1 (of 3)(Secret Invasion Tie-In), $2.99

She-Hulk 2 #32 (Incentive Monkey Variant Cover)(Secret Invasion Tie-In), $2.99

She-Hulk 2 #32 (Regular Mike Deodato Jr Cover)(Secret Invasion Tie-In), $2.99

Skaar Son Of Hulk #3, $2.99

Thunderbolts #123 (Secret Invasion Tie-In), $2.99

Ultimate Iron Man II #5 (of 5), $2.99

Ultimate Spider-Man #125, $2.99

Ultimate X-Men #97, $2.99

Wolverine #68, $2.99

Wolverine First Class #6 (Regular Salvador Espin Cover), $2.99

Wolverine First Class #6 (Incentive Monkey Variant Cover), $2.99

X-Force #6 (Regular Clayton Crain Cover)(X-Men Divided We Stand Tie-In), $2.99

X-Force #6 (Bloody Variant Cover)(X-Men Divided We Stand Tie-In), $2.99

X-Men Legacy #215 (X-Men Manifest Destiny Tie-In), $2.99

 

Gleder meg mest til skaar, som har vært en veldig bra comic til nå. " sønnen til hulk " og Avengers, ellers er det utrolig mange secret invasion tie ins i dag. Nova, She hulk, new avengers, mighty, etc. Blir en bra kveld!

Lenke til kommentar

secret invasion 6 preview: http://www.marvel.com/news/comics.4623.Sec...%3A_The_Reunion

 

også et jævla kult bilde ;)http://www.marvel.com/comics/onsale/lib/vi...157895_full.jpg

 

Virker som om de virkelig store powerhousene kommer på banen nå, mangler bare hulk så er hele orginale avengers samlet.

 

Så, til gårsdagens comics. Skjedde så sabla mye, anbefaler alle og lese mighty og new avengers. Mye nytt ang secret invasion. Og særlig hvordan skrullsa clona Reed og torturerte han for og få informasjon. og drepte en clona familie osv. Og han bukka forsatt ikke under for torturen, ble overraska. Men de fikk det de ville til slutt, det var Mighty avengers. New avengers, Hank Pym skrullsa er det visstnok et problem med. Blir spennede og få se hva slags innvirkning det har.

 

Nå er også nova på banen i secret invasion..... Og detta bilde bør si hvilken threat han er for skrullsa. Og se hvem som er tilbake etter Annihilation serien ;) Gammle fantastic four fans bør kjenne han igjen.

246320.jpeg

 

Thunderbolts er også med i secret invasion, og ser ut som om det har klikka for Norman, igjen ;P

246324.jpeg

 

Ellers kom også Skaar son of hulk issue 3 ut, var helt greit. Men hele historien virker veldig kjent.... " tenke tenke " oi, stemmer har lest akuratt det samma omtrent i planet hulk. Hjelper ikke og kopiere en salgssuksess og håpe på¨en slager til marvel.

 

en litt morsom hendelse i avengers the iniative, skrull kill krev ;L

246325.jpeg

Lenke til kommentar

Det er så mye x-men at jeg vet ikke hvor jeg skal starte... Skal du laste ned, eller kjøpe? Skal du kjøpe har du et litt mindre utvalg, " vannskligere og finne bestemte issues, blir fort veldig dyrt. osv " Men derimot om du skal laste ned, så finner man mapper med feks comics fra 1990 og utover.

Men for og svare på spørsmålet ditt, hadde kanskje starta med Astonishing X-men Series. Er ikke så veldig mye, fordi den starta i 2004 og lett og komme inni det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Secret invasion var helt drøyt i kveld. Issue 6 kom, forgie issue avslutta med en cliffhanger hvor hele avengers var kommet til ny for og sloss. Skrullsa virker forsatt hundre prosent sikkre på en seier. Så hva faen har de i reserve? SENTRY? Vi vet senere at Hulk sloss mot sentry igjen. Så kanskje har de greid og omvende sentry. for sist vi hørte noe fra han, klikka han mentalt og dro på skrull flåta.

 

Noen bilder:

 

252850.jpeg

 

252851.jpeg

 

si021me5.th.jpg

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

MARVEL COMICS

Amazing Spider-Man #569 (2nd Ptg John Romita Jr Variant Cover), $2.99

Anita Blake Vampire Hunter Laughing Corpse #1 (of 5)(Regular Ron Lim Cover), $3.99

Anita Blake Vampire Hunter Laughing Corpse #1 (of 5)(Incentive Ron Lim Monkey Variant Cover), $3.99

Cable #7 (Regular Ariel Olivetti Cover), $2.99

Cable #7 (Incentive Richard Corben Zombie Variant Cover), $2.99

Civil War House Of M #2 (of 5), $2.99

Eternals #5 (Regular Daniel Acuna Cover), $2.99

Eternals #5 (Incentive Eric Nguyen Zombie Variant Cover), $2.99

March On Ultimatum Saga, AR

Marvel Apes #3 (of 4)(Regular John Watson Cover), $3.99

Marvel Apes #3 (of 4)(Incentive Stephanie Buscema Variant Cover), $3.99

Marvel Two-In-One #16, $4.99

New Exiles #12, $2.99

Punisher War Journal #24 (Secret Invasion Tie-In), $2.99

Spider-Man Magazine #3, $6.99

Sub-Mariner Depths #2 (of 5), $3.99

Venom Dark Origin #3 (of 5), $2.99

 

ikke en dritt jeg ser fram til. spiderman har blitt ugjennkjennelig trash. Eternals var kjedelig, og resten er kun helt greit. I fear darktimes comming, snart slutten på secret invasion. Hulk har blitt helt .... veldig lite som holder god kvalitet fortiden. Men ser fram til Dark Reign! marvels neste store event.

 

MARVEL COMICS

Amazing Spider-Man #569 (2nd Ptg John Romita Jr Variant Cover), $2.99

Anita Blake Vampire Hunter Laughing Corpse #1 (of 5)(Regular Ron Lim Cover), $3.99

Anita Blake Vampire Hunter Laughing Corpse #1 (of 5)(Incentive Ron Lim Monkey Variant Cover), $3.99

Cable #7 (Regular Ariel Olivetti Cover), $2.99

Cable #7 (Incentive Richard Corben Zombie Variant Cover), $2.99

Civil War House Of M #2 (of 5), $2.99

Eternals #5 (Regular Daniel Acuna Cover), $2.99

Eternals #5 (Incentive Eric Nguyen Zombie Variant Cover), $2.99

March On Ultimatum Saga, AR

Marvel Apes #3 (of 4)(Regular John Watson Cover), $3.99

Marvel Apes #3 (of 4)(Incentive Stephanie Buscema Variant Cover), $3.99

Marvel Two-In-One #16, $4.99

New Exiles #12, $2.99

Punisher War Journal #24 (Secret Invasion Tie-In), $2.99

Spider-Man Magazine #3, $6.99

Sub-Mariner Depths #2 (of 5), $3.99

Venom Dark Origin #3 (of 5), $2.99

 

ikke mye bra i dag. spiderman har bllitt dritt etter de siste changes. Leser det faktisk ikke lenger, så langt gikk de.

Hulk er ikke lenger noe spennede, red hulk har ødelagt alt pak har brukt 2 år på og bygge opp. Resten på lista er ikke så spennende, eternals var kjedleig. det jeg ser mest fram til er faktisk punisher.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Tenkte jeg kunne slenge spørsmålet mitt inn her...

 

Kan Magneto manipulere alle magnetiske materialer eller alle metaller?

Så akuratt X-men 3 her igjen og da lager de plastikkvåpen til å bruke mot Magneto slik at han ikke kunne ødelegge de. Hvis Magneto kun kan manipulere magnetiske materialer så ville det vært bedre å lage aluminiumvåpen.

Lenke til kommentar
Tenkte jeg kunne slenge spørsmålet mitt inn her...

 

Kan Magneto manipulere alle magnetiske materialer eller alle metaller?

Så akuratt X-men 3 her igjen og da lager de plastikkvåpen til å bruke mot Magneto slik at han ikke kunne ødelegge de. Hvis Magneto kun kan manipulere magnetiske materialer så ville det vært bedre å lage aluminiumvåpen.

 

Han kan i utgangspunktet manipulere magnetiske materialer. Men man må huske at han også kan generere et "personlig magnetisk felt" som beskytter han fra de fleste angrep (også energibaserte), så plastvåpen burde hjelpe lit mot han. Ikke dermed sagt at han må ha samme krefter i filmen og i tegneseriene... ;)

 

Andre evner til Magneto, hvis du er interessert, er at han kan levitere fly, er immun mot de fleste telepatiske angrep, er latent telepat selv, og han kan generere ormehull til å teleportere seg selv og andre rundt. Magnetisme er en av grunnkreftene i naturen, så han kan gjøre mye rart. :w00t:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Vært veldig stille her i det siste, tenkte jeg skulle oppdatere folk om hva som skjer rundt om kring i marvel universet. Og hva jeg forsatt leser, Spiderman har jeg sluttet og lese, lagt alt i glemme boken til de fikser one more day osv. Ellers er jo secret invasion ferdig, endte med et par drap av kjente helter. Og gjennforeninger med gammle klassikere, mange gjorde seg bemerket, spesielt gjengen til Norman Osborn. Thunderbolts, det endte jo også med at Norman tok over jobben til Stark. Og stark er nå verdens mest ettersøkte person. Dette har ikke gjort at han er tilgitt av resten av heltene i marvel, men jeg trur det ikke ligger langt unna horisonten.

 

Jo, Norman osborn som verdens mest mektigste person når man tenker etterrettning og ressurser til veie. Et skremmende bilde? Jo, for nå er nemelig Dark Reign her. Man vet ikke hva som kommer til og skje, men er rimelig sikkert at Norman kommer til og gjøre USA til og mørkere sted. Nye grupper med skurker oppstår, bedre organiserte enn før. Og nye helter blir skurker? Sikter til Norman osborns sin lille fortrolige gruppe. Som inkluderer Doctor Dooom, Namor, Emma Frost " ???? ", Loki, The hood, Og en ukjent person som antas og være Sentry.

 

Det her skal være en event som virkelig forandrer Marvel universet. Og det hele startet pga secret invasion.

313611.jpeg

 

I hulk sin verden skjer det ikke mye utenom det vanlige, Jeph Leob gjør forsatt alt han kan for og ødlegge hulken. Marvel fansa kjemper hardt, og det ser ikke ut til og ta noen ende.

 

Derimot, folk husker sikker vulcan. Broren til Havoc og Scott summers " cyclops ". Pyscho guttten med enorme krefter som dro ut til universet for og finne kongen av Shatari og hevne farens død. Han endte opp med og ta over hele imperiet. Og styre en av de sterkeste rom nasjonene utikrig med resten av universet. Nå er han tilbake i King Breaker, som er en prequel for den mest sannsynligvis største sci-fi eventen marvel noen gang har kjørt i gang. War of Kings. Er ikke mye som blir sagt, men litt og litt åpner seg opp for hver uke som går. Det fans har greid og skrape tilsammen nå er at Baalazar, nye kongen av negativ zonen er en badguy sammen med Vulcan mot resten av flokken. Det vil si, utrolig nok. Men det er sant, The inhumans, og skrulls, nova corps, guardians of the galaxy, kree.... Det her blir en event med episke proporsjoner. Det som også er så spennende er at ingen vet hvilken side inhumans er på. De har alltid vært snille før, beholdt seg på månen og ikke ville ha noen sammenstøt med noen. Selv om de kanskje er en av de mektigste nasjonene vi vet om. Nå sa black bolt i slutten av secret invasion at han ønsket mer for folket sitt, han ville ut og sloss mot de som ville dem vondt før de kom til han. Kanskje også finne et nytt sted og slå seg ned. Så kan hende vulcan får nok og slå hendene sine i.

 

313617.jpeg

313619.jpeg

313620.jpeg

313622.jpeg

313624.jpeg

313625.jpeg

313626.jpeg

 

Dere skjønner nok at jeg gleder meg til eventen er skikkelig i gang, men det skal jeg love dere jeg gjør med stor tro på at det blir bra.

Lenke til kommentar
Vært veldig stille her i det siste, tenkte jeg skulle oppdatere folk om hva som skjer rundt om kring i marvel universet. Og hva jeg forsatt leser, Spiderman har jeg sluttet og lese, lagt alt i glemme boken til de fikser one more day osv. Ellers er jo secret invasion ferdig, endte med et par drap av kjente helter. Og gjennforeninger med gammle klassikere, mange gjorde seg bemerket, spesielt gjengen til Norman Osborn. Thunderbolts, det endte jo også med at Norman tok over jobben til Stark. Og stark er nå verdens mest ettersøkte person. Dette har ikke gjort at han er tilgitt av resten av heltene i marvel, men jeg trur det ikke ligger langt unna horisonten.

 

Jo, Norman osborn som verdens mest mektigste person når man tenker etterrettning og ressurser til veie. Et skremmende bilde? Jo, for nå er nemelig Dark Reign her. Man vet ikke hva som kommer til og skje, men er rimelig sikkert at Norman kommer til og gjøre USA til og mørkere sted. Nye grupper med skurker oppstår, bedre organiserte enn før. Og nye helter blir skurker? Sikter til Norman osborns sin lille fortrolige gruppe. Som inkluderer Doctor Dooom, Namor, Emma Frost " ???? ", Loki, The hood, Og en ukjent person som antas og være Sentry.

 

Det her skal være en event som virkelig forandrer Marvel universet. Og det hele startet pga secret invasion.

313611.jpeg

 

I hulk sin verden skjer det ikke mye utenom det vanlige, Jeph Leob gjør forsatt alt han kan for og ødlegge hulken. Marvel fansa kjemper hardt, og det ser ikke ut til og ta noen ende.

 

Derimot, folk husker sikker vulcan. Broren til Havoc og Scott summers " cyclops ". Pyscho guttten med enorme krefter som dro ut til universet for og finne kongen av Shatari og hevne farens død. Han endte opp med og ta over hele imperiet. Og styre en av de sterkeste rom nasjonene utikrig med resten av universet. Nå er han tilbake i King Breaker, som er en prequel for den mest sannsynligvis største sci-fi eventen marvel noen gang har kjørt i gang. War of Kings. Er ikke mye som blir sagt, men litt og litt åpner seg opp for hver uke som går. Det fans har greid og skrape tilsammen nå er at Baalazar, nye kongen av negativ zonen er en badguy sammen med Vulcan mot resten av flokken. Det vil si, utrolig nok. Men det er sant, The inhumans, og skrulls, nova corps, guardians of the galaxy, kree.... Det her blir en event med episke proporsjoner. Det som også er så spennende er at ingen vet hvilken side inhumans er på. De har alltid vært snille før, beholdt seg på månen og ikke ville ha noen sammenstøt med noen. Selv om de kanskje er en av de mektigste nasjonene vi vet om. Nå sa black bolt i slutten av secret invasion at han ønsket mer for folket sitt, han ville ut og sloss mot de som ville dem vondt før de kom til han. Kanskje også finne et nytt sted og slå seg ned. Så kan hende vulcan får nok og slå hendene sine i.

 

313617.jpeg

313619.jpeg

313620.jpeg

313622.jpeg

313624.jpeg

313625.jpeg

313626.jpeg

 

Dere skjønner nok at jeg gleder meg til eventen er skikkelig i gang, men det skal jeg love dere jeg gjør med stor tro på at det blir bra.

 

 

Heisann :)

 

Jeg mener virkelig at Cannabis burde bli legalisert.

 

Vi skader ingen, gjør vi vell ? :nei:

 

 

- Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourself can free our minds. :love:

 

Denne serien har stooor potensiale.

Syns alt i alt Secret Invasion skuffet litt, særlig det siste nr, som jeg trodde kom til å ta av for fullt men istedet bare dabbet av og fortalte hva som hadde skjedd.

Lenke til kommentar
Tenkte jeg kunne slenge spørsmålet mitt inn her...

 

Kan Magneto manipulere alle magnetiske materialer eller alle metaller?

Så akuratt X-men 3 her igjen og da lager de plastikkvåpen til å bruke mot Magneto slik at han ikke kunne ødelegge de. Hvis Magneto kun kan manipulere magnetiske materialer så ville det vært bedre å lage aluminiumvåpen.

 

Han kan i utgangspunktet manipulere magnetiske materialer. Men man må huske at han også kan generere et "personlig magnetisk felt" som beskytter han fra de fleste angrep (også energibaserte), så plastvåpen burde hjelpe lit mot han. Ikke dermed sagt at han må ha samme krefter i filmen og i tegneseriene... ;)

 

Andre evner til Magneto, hvis du er interessert, er at han kan levitere fly, er immun mot de fleste telepatiske angrep, er latent telepat selv, og han kan generere ormehull til å teleportere seg selv og andre rundt. Magnetisme er en av grunnkreftene i naturen, så han kan gjøre mye rart. :w00t:

Magneto er da ikke imun mot telepatiske angrep. Er en grunn til han går rundt med hjelm.

Lenke til kommentar
Men for og svare på spørsmålet ditt, hadde kanskje starta med Astonishing X-men Series. Er ikke så veldig mye, fordi den starta i 2004 og lett og komme inni det.

Jeg er fra før mer fan av DC, men leste dette i går og har nå gått gjennom den serien. Fra tidligere i tråden har du opplyst om Messiah Complex som jeg så skal konsumere, men har du mer X-Men serier verd å få med seg?

 

Kebab?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...