Gå til innhold

Half-Life: Så du G-Man i Episode 2? post her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kan man poste de plassene som man har sett g-man i løpet av episode 2.

jeg begynner med denne:

post-21686-1192035301_thumb.jpg

Dette er da du kommer til plassen hvor du får tak i bil.

har ikke sett han før dette, men så egentlig ikke etter han før jeg oppdaget han ved en feiltagelse her

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spill spillet på nytt med kommentarer, aktiver cheats (sv_cheat 1 i konsollen) og bruk noclip for å gå rundt i mappet fritt. Da oppdager du mange spennende ting. Alle videotelefonisamtaler iløpet av spillet er sendt fra en annen del av mappet (skjult) hvor de har plassert et kamera. Så det du ser er faktisk live (spillteknisk). Du kan ved hjelp av noclip bevege deg dit hvor de snakker fra.

Og jeg brukte rundt 6 timer jeg også slik som det er ment. De som spiller igjennom på 2 timer må enten være utrolige gode i slike spill evt. spille på Easy mode. Jeg stod fast flere ganger og døde en haug med ganger, så det tok sin tid.

Skrevet (endret)

Tok ikke screen, men så han én gang:

Når Alyx sier "prepare for unforseen consequences", ser du g-man i skjermen i rommet.

Endret av DurinVIII
Skrevet

Så G-man på omtrent samme sted som trådstarter. Føler jeg så ham et annet sted også, men husker ikke hvor. Virkelig merkelig å plutselig oppdage ham sånn uten videre.

Han er og blir et lite mysterium.

Skrevet
G-man er skremmende XD..

Han blir sett i noen sekunder, så går han bort, når du går for å sjekk er han borte :p

Enkelt når man kan kontrollerer teleportering mellom dimensjoner :)

Skrevet
Enkelt når man kan kontrollerer teleportering mellom dimensjoner :)

Kanskje han også har en portal gun som han bruker når han skal frakte seg mellom steder i samme dimensjon :p

Skrevet
Kanskje han også har en portal gun som han bruker når han skal frakte seg mellom steder i samme dimensjon :p

Han trenger ikke det en gang... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...