Gå til innhold

Half Life 2 Episode 2 er KONGE :) Inneholder Spoilere !

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere spiller for fort :p Jeg brukte 2 år på HL2, er ennå ikke ferdig med Ep1 :p Men jeg har gjort ferdig Portal! Gleder meg til å spille EP2.

2 år? Er det fordi du suger eller er det fordi du er jævlig treg? Kan det være.. at du må knuse alle kassene og sånnt?

Tror jeg brukte 4 5 dager...

Siden han er en nær venn av Dr. Kleiner, så er det litt rart han ikke var der ja. Men kanskje han var i nærheten, men var for opptatt med å forsvare basen mot The Combine. Savnet også Barney.. vi får nok se han i Episode 3... om ett til to år. :/

Endret av TCi

likte Ep 2 langt bedre enn HL2 og ep 1

HL2 syns jeg bare var en stor tech demo.

Ep 2 har bra og spenende action som står på egene ben og ikke bare spiller på HL navnet.

fremdeles ikke lært noe nytt om back storyen eller fått noen nye våpen, som er litt kjipt, men fremdeles et langt bedre spill enn de andre

fremdeles ikke lært noe nytt om back storyen eller fått noen nye våpen, som er litt kjipt, men fremdeles et langt bedre spill enn de andre

Vi fikk vite mer om både G-man og Alyx, spesielt bakgrunnen. Også en rekke detaljer om Black Mesa... Vet ikke om du fulgte mye med om hva som ble sagt her og der.

Hvorfor skal de legge til nye våpen bare for å gjøre det? Ett nytt våpen ble introdusert, et som ikke kunne passet bedre.

Episode 2 er den beste i serien til nå når man ser på fortellingsteknikken. HL2 raker ennå litt over for min del totalt sett. Men ingen slår originale Half Life ennå.

Judith Mossman hadde jo funnet det skipet som Aperture hadde sin teleporteringsteknologi i. Den er vital i menneskenes kamp mot The Combine. Så den går de nok etter, helt sikkert med det helikoptrert. Men det er mulig du reiser alene, etter det som skjedde.

Nå som de har klart å lukket superportalen til The Combine, har de ikke en mulighet til å angripe The Combine sin hjemplanet (eller hvor de nå holder til). Min teori er at de muligens bruker teknologien fra Aperture til å reise dit, men er litt usikker. Det spørs om det er målet også. Mulig de bare ønsker å renske jorden for The Combine og bryte alle ledd mot dem, med stengingen av superportalen som et viktig ledd.

Nå er hvertfall The Combine strandet på jorden uten muligheter for ekstra styrker.

Endret av TCi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...