Gå til innhold

Overklokkingslag på TG08

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal snart handle fra sidewinder igjen så om noen trenger en liten ting som en vifte eller vannblokk er det bare å skrike ut, men skal dere ha en svær ordre er det like greit å bestille selv, tenkte sånn ifohold til klokkinga. eks. en deltavifte .....

Skrevet (endret)
Skal snart handle fra sidewinder igjen så om noen trenger en liten ting som en vifte eller vannblokk er det bare å skrike ut, men skal dere ha en svær ordre er det like greit å bestille selv, tenkte sånn ifohold til klokkinga. eks. en deltavifte .....

Med dette lurer jeg på:

Er det EK blokk til 8800 GTX som er minst restriktiv, og dermed best?, eller er det den annen?

EDIT: Fant ikke EK blokka på SWC, men, hvilken blokk er det som er best her, må kjøle GPU, minne, PWN(?) og shader :)

Fant en sånn "ting" til den FuZion-GFX blokken, som kjølte minne, PWM (?) og shaderen et sted :hmm:, skal se om jeg finner det :)

Endret av WheelMan
Skrevet (endret)

Har prøvd selv å forklare kona at det er viktig for ytelsen å ha alle viftene mine stående på sammen med 2 fasekjølere på det meste. Men det ser ikke ut som om hun har samme oppfatning som meg dessverre.... :innocent:

Endret av aspstein
Skrevet
Har prøvd selv å forklare kona at det er viktig for ytelsen å ha alle viftene mine stående på sammen med 2 fasekjølere på det meste. Men det ser ikke ut som om hun har samme oppfatning som meg dessverre.... :innocent:

Du har jo lagd vannkjøling uten pumpe og vifter da :D, den riggen står vel på hennes PC? :p

Skrevet (endret)

Altså, jeg har prøvd å forklare for modern før Hvofor jeg SKAL ha viftene gående på fullt kontinuerlig^^...er ikke lett...

blir nå hvertfall ikke lett å forklare henne ny maskinvare samt at hu må legge ut penger for månedskort:P

Endret av Skruff
Skrevet
Såpass :!:, lurer på om han har dårlig hørsel :p

Nei Nei har ikke dårlig hørsel er bare jeg som ikke er så kresen på støyen, men når de var på 7v så overlevde nils uten noe krimkrams i ørene ......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...