Gå til innhold

IGN gir Half-Life 2: Episode 2 9.4

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Any way you look at it, Episode Two stands out, even among the Half-Life series, as something special. It may be shorter than the original, but it's a burly experience packed into roughly six hours or so that offers up all the diversity, level design, and thoughtful gameplay we've known while making sure to propel the story forward and leave us wanting more. We definitely think you should pick up Orange Box for Portal (or HL2 and Episode One if you haven't played them) but if you like the series, you need to play this one. This is the addition Half-Life 2 fans have been waiting for. Here's to hoping Valve can keep up the pace and give us Episode Three in the next couple of years.

9.4/10

Anmeldelse PC versjon

Endret av VistaGames
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Håpet at den skulle være noe lengre enn de 6 timene som IGN rapporterer.

6 timer er ikke så ille når det er delt opp i episoder.

Episode 1 var også omtrent det samme.

Blir surt å sitte på jobben i dag, skulle vært hjemme :)

Skrevet (endret)
Den er kommet ut.

Er sånn nesten jeg går bort til sjefen her og forteller jeg bare hjem :)

Gi oss et første inntrykk Episode 2 er, men uten spoiler.

Endret av VistaGames
Skrevet

Førsteintrykket er boksen med: "Vennligst vent mens Steam låser opp spillfiler"

Har en time på meg, skal se om jeg rekker å skrive litt om førsteinntrykket senere

Skrevet
Hva gjør jeg på skolen nå? JEG MÅ HJEM!!

Som nestleder i elevrådet kan jeg kreve det, right?

Du går forran med et godt eksempel...... :p

Forholder meg faktisk ganske rolig med tanke på at Episiode 2 venter hjemme... Jaja, panikken når meg nok snart.

Skrevet
Hva gjør jeg på skolen nå? JEG MÅ HJEM!!

Som nestleder i elevrådet kan jeg kreve det, right?

Bare si at du føler deg dårlig, at du har en sterk hodepine og føler at du må slappe av. Funker alltid på mine lærere :D

Skrevet

en kjapp ting om Ep2: allerede etter 30 minutter hadde jeg overaskende mange frysninger, som er en god ting :). portal er og hysterisk morsomt

Skrevet

Jeg syns EpTwo var mye lenger en EpOne, brukte riktig nok ikke i nærheten av 6 timer, var vel nærmere 3-4 . EpOne derimot spiller jeg fint gjennom på ca 1,5-2 timer.

Skrevet

Er det om å gjøre å spille raskest mulig? Hadde jeg spilt så raskt så er jeg sikker på jeg ikke hadde likt spillet like godt. Nå spiller jeg kanskje ekstremt seint også da...bare koser meg, utforsker alle kriker og kroker så langt jeg kan.

Åå, Episode Two er bare fantastisk så langt :love:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...