SPiLL Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Any way you look at it, Episode Two stands out, even among the Half-Life series, as something special. It may be shorter than the original, but it's a burly experience packed into roughly six hours or so that offers up all the diversity, level design, and thoughtful gameplay we've known while making sure to propel the story forward and leave us wanting more. We definitely think you should pick up Orange Box for Portal (or HL2 and Episode One if you haven't played them) but if you like the series, you need to play this one. This is the addition Half-Life 2 fans have been waiting for. Here's to hoping Valve can keep up the pace and give us Episode Three in the next couple of years. 9.4/10 Anmeldelse PC versjon Endret 10. oktober 2007 av VistaGames
B-QL Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Håpet at den skulle være noe lengre enn de 6 timene som IGN rapporterer.
SPiLL Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Skrevet 10. oktober 2007 Håpet at den skulle være noe lengre enn de 6 timene som IGN rapporterer. 6 timer er ikke så ille når det er delt opp i episoder. Episode 1 var også omtrent det samme. Blir surt å sitte på jobben i dag, skulle vært hjemme
TCi Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Herlig. Den første setningen var sterke ord Flyttes til Half Life-kategorien
TronDoZY Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 og da skal jeg hoppe inn i spillet . yaaay
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Når kommer den ut på steam? Fikk med den svarte boksen til HD 2900 XT, den skal visst komme ut i dag? Men når sånn ca (GMT)?
Zeph Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 6 timar er greit, som forventa egentleg. Skal kjøpe og laste ned EP2 så fort eg får anledning.
SPiLL Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Den er kommet ut. Er sånn nesten jeg går bort til sjefen her og forteller jeg bare må hjem Gi oss et første inntrykk Episode 2 er, men uten spoiler. Endret 10. oktober 2007 av VistaGames
PinneVed Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Førsteintrykket er boksen med: "Vennligst vent mens Steam låser opp spillfiler" Har en time på meg, skal se om jeg rekker å skrive litt om førsteinntrykket senere
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Hva gjør jeg på skolen nå? JEG MÅ HJEM!! Som nestleder i elevrådet kan jeg kreve det, right?
TCi Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Hva gjør jeg på skolen nå? JEG MÅ HJEM!! Som nestleder i elevrådet kan jeg kreve det, right? Du går forran med et godt eksempel...... Forholder meg faktisk ganske rolig med tanke på at Episiode 2 venter hjemme... Jaja, panikken når meg nok snart.
Laland Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Hva gjør jeg på skolen nå? JEG MÅ HJEM!! Som nestleder i elevrådet kan jeg kreve det, right? Bare si at du føler deg dårlig, at du har en sterk hodepine og føler at du må slappe av. Funker alltid på mine lærere
mESA Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Skolen? Er det bare jeg som har ferie? :| Uansett, jeg kom aldri inn i EP 1, ble for uengasjerende etter min smak. Så ikke EP2.
zeox Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 en kjapp ting om Ep2: allerede etter 30 minutter hadde jeg overaskende mange frysninger, som er en god ting . portal er og hysterisk morsomt
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 "The Steam servers are currently too busy to handle your request. Pease try again later." Blargh
The Stig Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg syns EpTwo var mye lenger en EpOne, brukte riktig nok ikke i nærheten av 6 timer, var vel nærmere 3-4 . EpOne derimot spiller jeg fint gjennom på ca 1,5-2 timer.
DurinVIII Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Av en eller annen grunn har jeg ytterst dårlig tro på at du pløyde igjennom ep1 på 2 timer.
brillan Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 http://video.google.com/videoplay?docid=-7...31210&hl=en Er vel kanskje ikke vanlig spilling det der, men viser i allefall at Episode 1 ikke er så langt som mange tror. Personling brukte jeg vel rundt 2t 30min på ep1 og 3timer på ep2
smetho Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Er det om å gjøre å spille raskest mulig? Hadde jeg spilt så raskt så er jeg sikker på jeg ikke hadde likt spillet like godt. Nå spiller jeg kanskje ekstremt seint også da...bare koser meg, utforsker alle kriker og kroker så langt jeg kan. Åå, Episode Two er bare fantastisk så langt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå