Aafloey Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Tenkte jeg skulle bestille en del ps3 spill nå, og på cdon så ble 3 ps3 spill 1837,- Dette er assasin's creed, uncharted og NFS pro street, så alle er bestillinngs spill. Det jeg lurer på om det er noen sider på nettet dere vil anbefale som har litt penere priser på spill?
Liquidant Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 www.vgp.ca Kanadisk butikk, men du slipper toll Rask leveringstid også.
Aafloey Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Skrevet 9. oktober 2007 Og spilla derfra er lik de man får kjøpt her i norge? Ikke noe sånt ntsc greier osv?
Akrabra Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 (endret) det er ikke pal format på de, så du må ha mer enn 60hz tv for å kunne bruke de, jeg snakker av erfaring. hadde gammelt dritt og heavenly sword og lair funka ikke. så måtte ut med 5000 for nytt tv. yay. der røyk høst lineupen.. men kjørte de fint på et 60hz pal tv hos en kamerat Endret 9. oktober 2007 av Akrabra
psino Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Har du HDTV (HD-ready eller Full HD) så er det bare å kjøre på rett frem.
Aafloey Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Skrevet 9. oktober 2007 Nå skjekka jeg akkurat samma spillene på playx.no og der ble det totalt 1500,- ca. Men vet ikke hva de tar i porto.
Aafloey Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har hd ready tv. så da vil spilla fra vgp funke smerte fritt?
Aafloey Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Skrevet 9. oktober 2007 Okey fint. Hvordan er det når jeg bestille 3 preorder spill da? Må jeg betale porto for hvert spill som blir sendt?
Akrabra Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Hvis du preorder et spill betaler du dagen det blir released og sent til deg, og ja du betaler porto for hvert spill du bestiller, man alt i alt sparer du rundt 200kr på hvert ps3 spill
Aafloey Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Skrevet 9. oktober 2007 Ok. Og hva blir porto på fra den siden?
Akrabra Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 7 canadiske dollar som tilsvarer 35kr ca eller litt mer, så spillet kommer tilsammen på 390 + 35 til sammen 430 eller noe.. sånn ca.
Aafloey Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Skrevet 9. oktober 2007 Okey. Var jo egentlig rå billig detta! Takker for gode svar Amigo!
Akrabra Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 ikke noe problem, bare å spørre om det er mer du lurer på
Aafloey Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Skrevet 9. oktober 2007 Takker. Er bare usikker på om jeg vil bestille derfra, er redd kvaliteten på spillet blir annerledes eller noe sånt, men det er det sikkert ikke. Er bare litt skeptisk enda...
Liquidant Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Takker. Er bare usikker på om jeg vil bestille derfra, er redd kvaliteten på spillet blir annerledes eller noe sånt, men det er det sikkert ikke. Er bare litt skeptisk enda... Det er mange her på forumet som har kjøpt fra VGP og fått et spill som fungerer vel så bra som europeiske versjoner, du må huske på at PS3-spill er sonefrie.
Aafloey Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Skrevet 9. oktober 2007 Okey. Da får jeg prøve dette da og bestille meg pro street siden det er først ut av de spillene jeg ønsker.
hardkjerne Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 www.vgp.ca Kanadisk butikk, men du slipper toll Rask leveringstid også. Nå er det vel endel som har opplevd å få toll på disse likevel, så det er visst en sjanse for at de ikke går rett igjennom tollen.
Akrabra Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 ehm jeg har kjøpt 3 spill der. ingen har havnet i tollen, for de skriver på pakken at verdien er 200kr. ergo den går rett igjennom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå