Mala Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Nei eg har vert hos dama i dag så har sitti med coveret mellom hende og nærmest hatt erekjson. Er ingenting som er verre enn å ikkje få spille spillene sine når man endelig har de i hus. EDIT: StårmNTSJ/J på coveret, men det er jo sonefritt. Manualen luktet utrolig godt også forresten. Endret 9. oktober 2007 av Mala
Laland Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Nei eg har vert hos dama i dag så har sitti med coveret mellom hende og nærmest hatt erekjson. Er ingenting som er verre enn å ikkje få spille spillene sine når man endelig har de i hus. EDIT: StårmNTSJ/J på coveret, men det er jo sonefritt. Manualen luktet utrolig godt også forresten. Kjenner følelsen. Du har spillet der, du har det da, men har ikke anledning til å spille. Tror på at coveret lukter godt, men er det som "nypakket plastikk" eller "kvalitetspapir"? Vet det har nada med verken spill eller denne tråden å gjøre, men må jo spørre!
Mala Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Vil muligens si det lukter som ein god blanding mellom de to ^^ Bah, gleder meg sp sinnsykt til i morra...gamings ftw. Har bare 3 timer på skolen da, så er det noen timer hos dama og rett på gamings etterpå.
Laland Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Alright! Nå sitter jeg spikret fast til lanstolen frem til sent på torsdag, men etter det må jeg prøve å få tak i ett eksemplar. Eller? Kommer det ikke ut her i landet før fredag? Crap. Får finne en forhandler som bare /care.
Cheese_king Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Noen som vet om det er samme pris i butikken?
Mr.FOXHOUND Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Går det fint å kjøpe den asiatiske versjonen fra play-asia.com? Software osv. er på engelsk?
kewell79 Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Går det fint å kjøpe den asiatiske versjonen fra play-asia.com? Software osv. er på engelsk? Den blir ikke sendt til Norge......
Mr.FOXHOUND Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Hmm, hvilken versjon er det da som fås for kr 283? Edit: Never mind, dollarkursen er visst litt lavere enn jeg trodde, hehe. Endret 10. oktober 2007 av Mr.FOXHOUND
Mala Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Tror vi som bestilte fra play-asia var jævlig heldige, for de kewell snakke rom tredte i kraft noen dager etter in bestilling ihvertfall.
Snikpellik Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Nei eg har vert hos dama i dag så har sitti med coveret mellom hende og nærmest hatt erekjson. Hahahah :!:
AtomicMoog Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Fikk i alle fall mitt fra Play-Asia i går. Finfint spill, etter et par timers spilling å dømme. Lurer på hvorfor det ikke går an å bestille denne versjonen fra P-A lenger, de har jo lenge hatt denne begrensningen på PlayStation-spill, men ikke på Xbox 360. Andre sonefri Asia/Japan-utgaver går jo greit å bestille. Tipper denne begrensningen forsvinner så fort som spillet er lansert i Europa.
Mala Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Ahhh dette her er PGR, den den deilige følelsen når eg spillt PGR3 er definitivt å oppdrive. Var klin umulig å styre syklene med ratt og pedal da
AtomicMoog Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Synes definitivt PGR4 er et skritt i riktig retning, for meg var PGR3 en nedtur etter 2'ern, som nok er mitt mest spilte bilspill noensinne. Liker oppbyggingen av den nye karriere-modusen. Og så var det faktisk ganske gøy med sykler, det hadde jeg ikke trodd på forhånd. En annen ting: Achievements i dette spillet renner inn, har 400GS etter 2-3 timers spilling. Og jeg er ikke SÅ god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå