Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvde for morrosskyld og melde meg inn i går ved hjelp av loggfilen for gavekorttilbudet. Og tror du sannelig ikke det poppet inn et gavekort. Hva er det egentlig bokklubben driver med?

Skrevet

hm, jeg prøvde også på det.. men jeg har ikke fått noe mail om at jeg er registrert i det hele tatt. forrige gang fikk jeg dette tilsendt på mail med en gang.

Skrevet (endret)
Prøvde for morrosskyld og melde meg inn i går ved hjelp av loggfilen for gavekorttilbudet. Og tror du sannelig ikke det poppet inn et gavekort. Hva er det egentlig bokklubben driver med?

Seriøst?

på denne http://www.bokklubben.no/SamboWeb/side.do?dokId=534536 kan folk fortsatt melde seg inn MEN

Vist du prøver å melde deg inn nå kommer det opp et helt nytt innmeldingsystem, utseende er forandret. å det er ikke mulig å melde seg inn i noen av de vist du er medlem av noen andre fra før

Hmmmm :love:

Si fra om dere får gamle loggfiler via nettleser til å gjøre jobben da

EDIT:

Tror dere sannelig ikke jeg fikk mail nå nettop 5 min etter jeg skrev det ovenfor da!

MAILKOPI:

Velkommen som nettmedlem i Bokklubben Den norske !

Vi håper du vil trives i klubben og la deg begeistre av bokutvalget.

Om kort tid vil du motta velkomstgaven.

Du har valgt å motta informasjon om hovedboka på e-post, dette betyr at du ikke får medlemsblad i posten.

E-postkommunikasjon er et raskt, enkelt og miljøvennlig alternativ.

Med en gang det presenteres en ny hovedbok, vil du motta en e-post med link til klubbens internettsider, hvor du finner all informasjon om medlemskapet og en fullstendig oversikt over alt klubben tilbyr deg.

Det er mange fordeler ved å være nettmedlem. Klubben din er tilgjengelig 24 timer i døgnet uansett hvor du befinner deg. Du kan søke blant alle tilgjengelige titler og få full oversikt over kjøp og avbestillinger.

Du trenger medlemsnummeret og postnummeret ditt for å logge deg på og utføre bestillinger og avbestillinger. Medlemsnummeret finner du i emnefeltet på denne e-posten.

Du kan når som helst velge å endre kommunikasjonsform fra e-post til medlemsblad. Dette gjøres på Din side.

Vennlig hilsen

Bokklubben Den norske

Får lattis om det kommer gavekort senere

HVA ER DET SOM SKJEEEEEEEER EGENTLIG? TEXAS @ the bookclub

Endret av =Iko=
Skrevet

Jeg var seriøs ja. Og det nye innmeldingssystemet bød ikke på noen problemer for meg, men nå er jeg oppe i 8 gavekort, og kommer nok til å stoppe der.

Skrevet (endret)

Haha, i dag tikka det inn to nye gavekort! Det som er moro er at jeg registrerte i går to medlemskap fra den siden som er "fjernet", og fikk gavekort i dag. Den ene klubben jeg registrerte meg i på søndag, har jeg ikke hørt noe fra :p

Endret av shadowlands
Skrevet
Haha, i dag tikka det inn to nye gavekort! Det som er moro er at jeg registrerte i går to medlemskap fra den siden som er "fjernet", og fikk gavekort i dag. Den ene klubben jeg registrerte meg i på søndag, har jeg ikke hørt noe fra :p

Det var det jeg også prøvde i går. Registrerte meg fra de "fjernede" sidene, og i dag kom det et gavekort i innboksen. Rare greier.

Skrevet (endret)

Får ikke noen mail jeg, men jeg kan logge meg inn i disse klubbene. Det vil nok si at jeg ikke får gavekort for de. Ikke verdens undergang ettersom at jeg har brukt 6 og har 1 igjen.

Der kom de visst likevel, 3 mailer inn i innboksen :) Digger dette jeg, får håpe gavekortene også kommer snart.

Endret av cFc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...