Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Skrevet
Men så burde det heller ikke være noen som forventet at BOKklubben skulle konkurrere med CDon, PLATEkompaniet eller DVDhuset når det kommer til salg av dvd-filmer.

Rema, Rimi, Kiwi, Expert, Elkjøp.. Kan ramse opp mange kjeder som ikke spesialiserer seg på salg av plater.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må si at det ikke har vært så vanskelig å¨avbestille de bøkene som jeg trodde, er jo medlem i 12 klubber. Noen som har greid å glemme å avbestille ?:p

Skrevet
Må si at det ikke har vært så vanskelig å¨avbestille de bøkene som jeg trodde, er jo medlem i 12 klubber. Noen som har greid å glemme å avbestille ?:p

Har ikkje glemt noen foreløpig og eg har to kontoer å passe på. Men det går greit når man kan alle nummer i hodet.

Skrevet

Går kjempegreit her også. Er da null stress med de avbestillingene. Nå har jeg riktignok bare én konto å holde styr på, men. Føler jeg skal bli veldig fraværende før jeg glemmer å avbestille en hovedbok. :) Å melde meg inn i bokklubben er en av de smarteste investeringene jeg har gjort på lenge. :!: Tenk at det har gått 5 måneder allerede. Snart halvveis med ettårskravet for gavekortene. :D

Skrevet

Jeg har glemt 3 bøker :blush:

Administrerer min, og min mors konto..

Skrevet (endret)

Jeg har faktisk husket å avbestille alle bøkene :) Er innom sia en gang hver andre uke.

Administrerer min konto, far sin og mor sin. Er ca i 6-7 klubber på hver konto.

Endret av Scotty
Skrevet

Jeg glemte engang å avbestille men det var bare å sende de tilbake så trengte jeg ikke å betale.

Jeg har alltid husket å avbetille og må fortsettee med det i lang tid.

Skrevet (endret)

Bokklubben har fått bedre innpakking på tingene de sender ut. Fikk ein bok i dag og innpakningen lignet på innpakning til pakker fra amazon UK.

Endret av mafiaman
Skrevet

Skulle logge meg inn nettopp på nettet for å søke etter en bok, men medlemskapet var blitt avsluttet.

Utrolig irriterende når jeg fortsatt har penger igjen på gavekortet...

Noen andre som også opplever dette?

Skrevet (endret)

har igjen på gavekortene....

edit: dritt i å send PM og tigg om gavekortene. bare usmakelig, spesielt når det er noen jeg ikke kjenner....

Endret av Montgomery
Skrevet

Bruker de ufattelig lang tid på å levere varer ? Eller er det bare meg, bestilte bok 11.03 den er ikke kommet, bestilte 6 filmer den 12.03 og de er heller ikke kommet. Har fått beskjed om at 2 av filmene jeg bestilte ikke er på lager derfor kan det ta litt lengre tid, men hva med de andre. Sykt irriterrende.

Skrevet
Bruker de ufattelig lang tid på å levere varer ? Eller er det bare meg, bestilte bok 11.03 den er ikke kommet, bestilte 6 filmer den 12.03 og de er heller ikke kommet. Har fått beskjed om at 2 av filmene jeg bestilte ikke er på lager derfor kan det ta litt lengre tid, men hva med de andre. Sykt irriterrende.

Har de senket prisene på dvd-filmer, siden du bestiller derfra?

Skrevet

Har de senket prisene på dvd-filmer, siden du bestiller derfra?

• 3 uker senere...
Skrevet

Go bokklubben! Nå sender de meg inkassovarsel på bøker jeg ikke har mottatt, på regninger jeg aldri før har sett. Lekkert, blir nok en telefon til de ja. Ikke funker medlemsnummeret heller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...