Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Det er HELG! Dem deler ikke ut i helgene, så du må nok vente til mandag eller Tirsdag.
Hvis du leser noen sider lengre bak i tråden så vil du se at de sluttet å dele ut gavekort for et par uker siden eller noe sånn...

Da er det rart jeg, og andre med meg, mottok ikke mindre enn to gavekort litt over elve i dag. :hmm: Virker som om systemet eller den som godkjenner gavekort ikke funket/var på jobb torsdag og fredag. Mulig det er derfor de deler ut gavekort på en lørdag.

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Skrevet (endret)

Hmm, jeg er bare med i èn bokklubb, men har enda ikke fått noe kort... Uproft !

Har det forøveri vært noen saker rundt dette? Har folk som ikke har gitt ut falskt ID måttet betale?

Endret av lithium
Skrevet
Hmm, jeg er bare med i èn bokklubb, men har enda ikke fått noe kort... Uproft !

Har det forøveri vært noen saker rundt dette? Har folk som ikke har gitt ut falskt ID måttet betale?

samme her , virker ikke helt som at de vet hva de driver på med der inne

Skrevet
Da er det rart jeg, og andre med meg, mottok ikke mindre enn to gavekort litt over elve i dag. :hmm: Virker som om systemet eller den som godkjenner gavekort ikke funket/var på jobb torsdag og fredag. Mulig det er derfor de deler ut gavekort på en lørdag.

Goscinny ;)

Rart, sist jeg var inne å sjekket så var muligheten for gavekort borte og det var jo en gang tidlig i sist uke :hmm:

Skrevet
Det står tydelig at man får et gavekort på 750,- ved registrering. Jeg registrerte meg i går, men har ikke fått noe ennå. :hmm:

Les førstepost. :)

Det har jeg gjort.

Da vet du kanskje grunnen til at du ikke har mottatt gavekort enda? :)

Skrevet (endret)
Gavekortet kommer på mail en - tre dager etter at du meldte deg inn.

Det bokklubben sier om at du får det ved registrering, kan jo misforstås. Det kan jo tolkes slik at en får gavekortet samme øyeblikk en registrerer.

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

Kan man melde seg helt ut av klubben etter en stund?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...