Gå til innhold

Omtale av Conan (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes også som han første som skrev innlegg at det burde spesifiseres at det ikke er Age of Conan: HA

 

Ble jo lei meg da jeg trodde aoc:ha fikk en 7er :( flaks jeg så her at dette ikke var tilfelle.

9663378[/snapback]

Er ikke nødvendig å si at det ikke er Age of Conan. Der ser man lett da dette spillet heter "Conan".

Lenke til kommentar
Synes også som han første som skrev innlegg at det burde spesifiseres at det ikke er Age of Conan: HA

 

Ble jo lei meg da jeg trodde aoc:ha fikk en 7er :( flaks jeg så her at dette ikke var tilfelle.

9663378[/snapback]

 

AoC har ikke lansering før 2008 så tviler du trodde det var AoC men ;)

Lenke til kommentar
Er ikke nødvendig å si at det ikke er Age of Conan. Der ser man lett da dette spillet heter "Conan".

Nå er det to som har påpekt at man kan bli forledet, så ikke undervurder problemstillingen. Ikke alle vet at det er snakk om to forskjellige Conanspill. Jeg var litt kjapp og scrollet bare rett på konklusjonen før jeg kikket på bildene og skønte at dette måtte være feil. Navnet 'Conan' lyser opp i overskriften og jeg som er litt Conanfan ble blendet i iveren.

Lenke til kommentar

Om dette hadde vært en omtale av "Age of Conan" så hadde det stått nettopp det. At noen føler at det trengs videre forklaring på hvilket spill det er snakk om så burde kanskje de personene kritisere seg selv og ikke omtalen ;) Skulle vel bare mangle om overskriften på omtalen hadde vært noe sånt som: "Omtale av Conan (ikke Age of Conan)".

 

Når det er sagt. Etter å ha prøvd demoen så må jeg si at jeg fikk litt lyst på spillet alikevel, men det kommer så mange godbiter framover på xboxen, samt release av HL2: Episode 2, så jeg må nok prioritere. Kommer nok til å skaffe meg Conan når jeg får det for en billig penge eller når det eventuelt blir spilltørke en periode.

Lenke til kommentar
Om dette hadde vært en omtale av "Age of Conan" så hadde det stått nettopp det. At noen føler at det trengs videre forklaring på hvilket spill det er snakk om så burde kanskje de personene kritisere seg selv og ikke omtalen ;) Skulle vel bare mangle om overskriften på omtalen hadde vært noe sånt som: "Omtale av Conan (ikke Age of Conan)".

Dette hadde ikke trengt å bli noen stor sak, ei heller skal det tolkes som kritikk til forfatteren. Det er vi her på forumet som lager fuzz rundt ednne problemstillingen. Ingressen kunne inneholdt en kort opplysning som f.eks "Mens vi venter på Age of Conan, kan vi kose oss med bla bla" eller noe i den duren. Poenget er at utrolig mange venter på Age og Conan, men få visste om dette spillet. Ergo forbinder man automatisk navnet Conan med spillet man gleder seg til. Men nå driter vi vel snart i dette for drar denne diskusjonen ut lengre nå så er Age of Conan ute før vi blir ferdige ;)

Lenke til kommentar

Etter å ha spilt Conan en stund så kan jeg ikke annet enn å si at dette spillet er særdeles underholdende til tider. Noen av sluttkomboene er jo bare helt ville. Kroppsdeler, blod og innvoller flyr vilt omkring! Her skal hoder rulle, armer skilles fra kroppen og mennesker skal deles i to både på langs og på tvers! Dette er klassisk Conan, rett fra tegneserien, bortsett fra det magi tullet ... Angrer ikke på kjøpet enda hvertfall.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...