Gå til innhold

Feilmelding ved start av The Sims DKS.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Eg har spelt The Sims lenge. Eg har nettopp kjøpt ein bærbar PC. Eg instalerte sims spelena Deluxe Edition, House Party, Superstar og Unleashed.

Men eg fekk dei ikkje til og verke så eg avinstalerte dei.

Etterpå gjekk eg gjennom programfilene, då såg eg at det fremdeles låg igjen nesten 50 000 filer. Så eg sletta dei.

(Eg trur detta er feilen eg gjorde)

Nett nyelig kjøpte eg The Sims Den Komplette Samling.

Eg instalerer den og begynte å spela. Så slår eg av PC-en, når eg slår den på igjen og skal spille får eg opp ei feilmelding om at ein nyare versjon av The Sims er instalert.

Kordan kan eg få vekk den feilmeldinga? Så eg slepp og instalera spele på nytt kvar gong eg skal spela!

Endret av 657
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet
Bring Up My Page :new_woot:

Kvifor?

Var det ikkje kvar 24. time eg kunne bumpe?

Eller er det fleire reglar?

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet
Bring Up My Page :new_woot:

Kvifor?

Var det ikkje kvar 24. time eg kunne bumpe?

Eller er det fleire reglar?

Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt, og at innlegget inneholder minst 14 tegn.

Der har du bumpe reglen.

Og har du ny informasjon, nei.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...