Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC skrur seg av etter 1 sek


Anbefalte innlegg

Hei!

 

PC`en fungerte helt knirkefritt helt til jeg byttet prosessorvifte i dag. Etter alt var på plass, skrudde jeg på strømforskyningen og alt så fint ut (grønt lys på HK), dermed skrudde jeg på PC`en, og viftene begynte, men etter 1 sekund skrudde alt seg av igjen. Det er fortsatt strøm i HK...

 

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

PC`en fungerte helt knirkefritt helt til jeg byttet prosessorvifte i dag. Etter alt var på plass, skrudde jeg på strømforskyningen og alt så fint ut (grønt lys på HK), dermed skrudde jeg på PC`en, og viftene begynte, men etter 1 sekund skrudde alt seg av igjen. Det er fortsatt strøm i HK...

 

Noen forslag?

9643597[/snapback]

 

Mitt tips er at kjøleren sitter litt skeivt. ta den opp igjen og pass på og fest den skikkelig, slik at den klemmer hele cpu`en. Dette har jeg opplevd mange ganger selv. :)

Lenke til kommentar
Mitt tips er at kjøleren sitter litt skeivt. ta den opp igjen og pass på og fest den skikkelig, slik at den klemmer hele cpu`en. Dette har jeg opplevd mange ganger selv. :)

 

holder en knapp på den jeg også.. at PC-en skrur seg av som følge av for høy temperatur på cpu'n

 

en kompis satte cpu-vifta 180 grader i forhold til slik den skulle være.. da skrudde PC-en seg av med en gang, og begynte å ule og tute etterpå, selv om ingen av viftene eller psu'en gikk....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...