icedragon1990 Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg som har IQ på 0 klarer ikke det Gidder du ell? 9642450[/snapback] jeg prøver
eminem1 Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 Jeg som har IQ på 0 klarer ikke det Gidder du ell? 9642450[/snapback] jeg prøver 9642456[/snapback] Takk Prøver litt jeg å
icedragon1990 Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 http://www.thinkdigit.com/forum/showthread.php?t=61851 prøv den kanskje?
eminem1 Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 http://www.thinkdigit.com/forum/showthread.php?t=61851 prøv den kanskje? 9642494[/snapback] hmm....Jeg fant ikke noe som kunne hjelpe meg Men jeg suger i engelsk da :!:
eminem1 Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 Her er et bilde: Her får jeg beskjed om å trykke "1" og "3"
Oriuss Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 du skal trykke de to tastene samtidig da dette kommer opp...de to tastene må du bare finne ut hvem er... jeg spilte det med gamepad, og hadde ingen problemer...funket faktisk ganske bra. det kommer jo opp en setup da du skal spille det... der du kan velge mellom play og options eller noe...trykk på option og skift taster der. eller da kan du finne ut hvilke taster som er hvem. lykke til... ps. og last ned patchen..grafikken blir veldig mye bedre.
eminem1 Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 (endret) du skal trykke de to tastene samtidig da dette kommer opp...de to tastene må du bare finne ut hvem er... jeg spilte det med gamepad, og hadde ingen problemer...funket faktisk ganske bra. det kommer jo opp en setup da du skal spille det... der du kan velge mellom play og options eller noe...trykk på option og skift taster der. eller da kan du finne ut hvilke taster som er hvem. lykke til... ps. og last ned patchen..grafikken blir veldig mye bedre. 9642821[/snapback] Takk, Har kommet der jeg kan skifte taster, men når jeg bytter og går tilbake til spillet står det heller "e" og "r" da hvis jeg har satt det slikt? Står jo ikke hva som er "1", "3", "5" og "6" EDIT: Eneste jeg kunne velge var hvilken knapper jeg skulle bruke for å bevege meg, camera, map, status og sånne ting EDIT 2: Når jeg trykker på "m" så kommer jeg inn på karte.. Der står det at man zoomer med "5" og "6" Da er 5 og 6 nedoverpila og oppoverpila, men det funker ikke når jeg har steinen etter meg.. Skal jeg forsettte å trykke på enter og så oppoverpila og nedoverpila?Skal jeg holde dem inne? Endret 5. oktober 2007 av eminem1
Oleloke Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Hadde akkurat de samme problemene som deg . Dessverre er det en stund siden jeg spilte så jeg husker ikke hva de forskjellige knappene blir brukt til, bare at jeg kom fram til riktig tast ved å prøve knapper på keyboardet i kombinasjon med den siden i manualen som sier hva de forskjellige tastene er bundet til. Når du kommer til disse stedene som krever kombinasjone av 1+3 eller 5+6 må du bare trykke gørra av deg på henholdsvis 5 og 6 (hva nå det tilsvarer på keyboardet) repeterende eller 1+3. Man vet aldri hvilken av de to kombinasjonene man skal trykke på forhånd, det kommer på skjermen der og da.....Husker også at jeg hadde problemer med å finne ut hvilken knapp som skulle brukes for å rotere gjenstander (f.eks lange våpen) i "inventory" men fant det ut til slutt. Så inntil noen kan gi deg det eksakte svaret; fortsett å prøv - du finner det ut til slutt. Et forsøk på å gjøre i hvertfall noe klart: ALLE tastene det er ment å benytte ER faktisk bundet til en knapp på keyboardet (jeg tvilte nemlig en stund.....).
eminem1 Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 Hadde akkurat de samme problemene som deg . Dessverre er det en stund siden jeg spilte så jeg husker ikke hva de forskjellige knappene blir brukt til, bare at jeg kom fram til riktig tast ved å prøve knapper på keyboardet i kombinasjon med den siden i manualen som sier hva de forskjellige tastene er bundet til. Når du kommer til disse stedene som krever kombinasjone av 1+3 eller 5+6 må du bare trykke gørra av deg på henholdsvis 5 og 6 (hva nå det tilsvarer på keyboardet) repeterende eller 1+3. Man vet aldri hvilken av de to kombinasjonene man skal trykke på forhånd, det kommer på skjermen der og da.....Husker også at jeg hadde problemer med å finne ut hvilken knapp som skulle brukes for å rotere gjenstander (f.eks lange våpen) i "inventory" men fant det ut til slutt. Så inntil noen kan gi deg det eksakte svaret; fortsett å prøv - du finner det ut til slutt. Et forsøk på å gjøre i hvertfall noe klart: ALLE tastene det er ment å benytte ER faktisk bundet til en knapp på keyboardet (jeg tvilte nemlig en stund.....). 9643510[/snapback] Det som er dumt er at jeg ikke har manuelen
RogueAlien Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Jeg vet. 5 er Venstre Shift 6 er Høyre Shift (disse to kan godt være det omvendte men du skjønner vel?) 3 er Enter 1 er Høyre CTRL EDIT: For og skyte: hold nede Høyre Shift og trykk Enter. For og bruke kniv: hold nede Venstre Shift og trykk Enter. For og løpe: Hold nede Høyre CTRL mens du trykker på bevegelseknappene. Når det står 1 + 3 så trykker du Enter og Høyre CTRL samtidig kontinuerlig. Når det står 5 + 6 så trykker du begge Shift knappene samtidig kontinuerlig Endret 9. oktober 2007 av RougeAlien
TCi Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
Myagos Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg prøvde dette spillet på PC først og syntes det sugde totalt pga kontrollene og grafikken er av PS2 porting, men så ga jeg det en sjangse på Wii og plutselig var det et av det beste spillet jeg hadde prøvd. Hvis du skal nyte dette spillet maksimalt skaffer du deg det til Wii. Jeg prøvde alt for å få kontrollene til å virke, men det er håpløst med keyboard. Du må nok skaffe deg en gamepad hvis det skal gå greit.
RogueAlien Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Det går helt greit og spille dette på PC! Bare følg hjelpeinlegget jeg la litt overnfor.
Crossfire Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 (endret) For all del, installer patchen. Man ser enorm forskjell. Men det er en elendig port skal jeg være enig i Endret 9. oktober 2007 av Crossfire
RogueAlien Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 For all del, installer patchen. Man ser enorm forskjell. Men det er en elendig port skal jeg være enig i Ja patchen hjelper.
rbr Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 noen som vet hvordan jeg kan flytte på f.eks våpen og ammo i kista mi???
Moderat Bruker Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Jeg prøvde dette spillet på PC først og syntes det sugde totalt pga kontrollene og grafikken er av PS2 porting, men så ga jeg det en sjangse på Wii og plutselig var det et av det beste spillet jeg hadde prøvd. Hvis du skal nyte dette spillet maksimalt skaffer du deg det til Wii. Jeg prøvde alt for å få kontrollene til å virke, men det er håpløst med keyboard. Du må nok skaffe deg en gamepad hvis det skal gå greit. Har ogsaa spillet paa pc men har aldri kommet saa langt som aa intallere det - heldigvis? MEN er faktisk det beste spillet jeg har spilt til wii - saa helt enig med myagos!
rbr Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Jeg prøvde dette spillet på PC først og syntes det sugde totalt pga kontrollene og grafikken er av PS2 porting, men så ga jeg det en sjangse på Wii og plutselig var det et av det beste spillet jeg hadde prøvd. Hvis du skal nyte dette spillet maksimalt skaffer du deg det til Wii. Jeg prøvde alt for å få kontrollene til å virke, men det er håpløst med keyboard. Du må nok skaffe deg en gamepad hvis det skal gå greit. Har ogsaa spillet paa pc men har aldri kommet saa langt som aa intallere det - heldigvis? MEN er faktisk det beste spillet jeg har spilt til wii - saa helt enig med myagos! fikk dette etter det ble lansert.spillte det i 5 minutter og så avinstallerte jeg det.det var umulig og spille dette.p.g.a kontrollene. i ettertid så jeg noen kule klip på youtube og tenkte hmm ok hvorfor ikke.da det var installert pluss en patch som fikset grafikken var dette ikke så galt.spillet er nå kickass!!!
Bata Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Kjøp Wii og Wii edition av spillet. Problem løst Mye mer morro er det og.
rbr Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Kjøp Wii og Wii edition av spillet. Problem løst Mye mer morro er det og. grubler på det.
Anbefalte innlegg