Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Compaq 6715b Notebook - Wireless knappen ødelagt

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Dette skjedde i går, med min bærbare HP Compaq 6715b.

Jeg hadde vært ute med noen kamerater og tok med laptoppen (dunno why). Uansett tok den opp, og gadd ikke bruke den så tok den ned igjen. Tror kanskje det var da jeg mistet et lite bakdeksel som skulle dekke en liten prikkeingang eller noe (hvis noen har funnet et bilde av denne PC-en under ifra hadde det vært bra).

Når jeg kom hjem igjen tok jeg pc-en opp, og den våknet fra dvalemodus. Det trådløse nettet funket fint. (jeg skjekket ikke om jeg kunne trykke av/på på de touch-knappene(SE BILDE!)).

http://dump.no/files/7e91a2cfaf3b/touch-knapper.JPG

De lyser når de er på og av osv.

Når jeg flyttet meg fra stuen til sengen oppdaget jeg at et lite deksel hadde dutte av bak, men det så ikke så kristisk ut. Jeg husker derimot ikke hvordan det så ut før.

Det var da jeg merket det, plutselig funket ikke det trådløse nettet, og når jeg trykket på volume knappene osv, så blinket de bare på og av fort, de slo seg aldri på.

Det jeg lurer på er om alt dette er en instilling, eller om dette kan ha noe med at et lite deksel omtrent bakerst på undersiden av pc-en ikke er på.

Dette irriterer meg veldig.

Det som ikke rimer er at jeg fikk til det trådløse når jeg kom hjem, men plutselig funket det ikke :/

Tusen takk for svar.

Endret av m4nia
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var kanskje en litt lang og unyttig tekst. Skal koke det ned til et simpelt spørsmål.

Hva kan være galt, når lysene som er vist på bildet under bare blinker et blink når jeg trykker de inn, og ikke lyser PÅ, når de er på og AV når de er av. Jeg klarer ikke slå på det trådløse nettet, eller endre volum etc.

http://dump.no/files/7e91a2cfaf3b/touch-knapper.JPG

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...