Gå til innhold

Hvorfor vonde stoler?


endless

Anbefalte innlegg

hehe du er en av di heldige.. det anbefalles.. men dårlig at ikke stolene dem har er brukbare til noe annet en åre til en uteligger som skal ro opp akerselva for og fiske donald duck..

9639069[/snapback]

Ja nå var du morsom. Satt på samme stolene ifjor jeg, hver jævla dag, og ja dem er lave i forhold til borda og ikke så veldig gode, men det er ikke verdens undergang fordet. Det funker å sitte på dem, og hvis du ikke takler det så får du fikse deg en annen stol. Det er ikke så jævla vanskelig som du skal ha det til

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

We in Copenhagen eSports are traveling all the way from denmark, and therefore dont have the space for five chairs..

 

The Lanparty is great, there are lots of stuff to do, the crew was helpful, the toilet facilitys was acceptable and there is lots of sleeping space..

 

The only thing we are unhappy about are the lousy chairs, the chairs are like 40cm :(

 

And another thing, why is your food so expensive...? _:'(

 

200kr for a pizza ?

 

In Denmark, a pizza cost like 50kr and a huge familypizza will tops cost u 200kr :)

Lenke til kommentar

Uten at jeg skal si noe sikkert her, så tror jeg prisene i kiosken var styrt av Vallhall, ikke av lanet. Men som sagt, jeg aner egentelig ikke. Men snakket med kioskdama der oppe i dag, og hun jobbet fast på kafeteriaen og var også bare på "vanlig jobb" under lanet.

 

Så, for å svare våre danske venner:

"Pizza for 200NOK is expencive, yes, but it is a normal price if you are going to the local pizza shop. The pizza they was serving in the cafê was ordered from a norwegian pizza company called "Peppes pizza", and was the same pizza that you get served in their resturant all over the contry. But if you buy it from them, it actualy costs more than it did in the lan :) So the price wasent so bad considering what you get. But I think the problem was that people dident want to buy expencive restaurant food, they want to buy cheaper and less quality food. And on that i agree that the cafe did not have good enough menu."

 

Så, for dere som ikke skjønner engelsk, pizzaen i kafeen kom fra peppes, og ble faktisk varmet i en ovn fra peppes, så det var nok derfor den var litt dyr. Men til gjengjeld så var det jo maks kvalitet, akkuratt sånn man får hos peppes. Problemet var nok ikke at pizzaen var for dyr, for den var faktisk billigere på lanet en om man hadde bestillt akkuratt den samme pizzaen hos peppes, problemet var nok at det ikke var billigere anternativer til mat av dårligere kvalitet. Men men, det er vel ting som burte forbedres til neste gang. Tipper nok det kommer en slik tråd nå igjen, som sist, der arrangørene spør om tips på hva som burte forbedres :) Ta det opp der så blir det nok fikset.

 

EDIT:

Når det gjelder stoler så skjønner jeg hva folk sikter til, sammtidig som jeg ikke så no problem i det. Selv satt jeg på en slik stol mens jeg var på vakt, og det var da ikke så ille. Hvordan det evt. er å game på en slik stol aner jeg ikke:) Men er vel som det er nevnt tidligere i tråden her, slik at det er vanskelig å få tak i 2000 gode stoler til et arrangement. Da har jeg på følelsen at prisen hadde skutt ytligere i været. Men man hadde jo mulighet til å få bedre stolder hvis man ville det. Og da ble prisen også litt høyere. "Gaming Tickets" gjorde så man fikk bedre bord, bedre seating og bedre stoler, og til gjenngjeld betalte man litt ekstra for det. Så, tilbudet var der :)

 

Men er det ikke vanelig at stoler på lan er av litt dårlig kvalitet da? Trodde gamere, som tydligvis liker å klage over dette, har vært borti dette problemet før, og vet at dersom man anser det som et problem så burte man ha med en reserveløsning? Ser det er forslag masse rart her som hadde hjulpet mye :)

Endret av SimDaDim
Lenke til kommentar

Løsningen:

lav solstol også stjeler du med deg en sånn rød boks fra kinoer, sånn for at unger skal kunne sitte høyere.

Deretter en masse puter ^^.. Alt sammen går i en bag (eller.. spørs hvor stor din solstol er sammenlagt).

Dro du hjem pga. en stol? arranger eget LAN du, så kan du bestemme stolene selv.. betale dem selv også...:)

Lenke til kommentar
Så, for dere som ikke skjønner engelsk, pizzaen i kafeen kom fra peppes, og ble faktisk varmet i en ovn fra peppes, så det var nok derfor den var litt dyr. Men til gjengjeld så var det jo maks kvalitet, akkuratt sånn man får hos peppes. Problemet var nok ikke at pizzaen var for dyr, for den var faktisk billigere på lanet en om man hadde bestillt akkuratt den samme pizzaen hos peppes, problemet var nok at det ikke var billigere anternativer til mat av dårligere kvalitet. Men men, det er vel ting som burte forbedres til neste gang. Tipper nok det kommer en slik tråd nå igjen, som sist, der arrangørene spør om tips på hva som burte forbedres :) Ta det opp der så blir det nok fikset.

Peppes kvalitet? Vel, den er bedre enn grandis, men sammenlignet med konkurrentene suger den hardt.

Lenke til kommentar
A huge family pizza in norway is the same size as a normal pizza in Denmark :)

 

A danish family pizza is like 1½m wide :D

9660728[/snapback]

I lived in Copenhage for 1 year and ordered Pizza regurlarly when working late. First off all a large pizza isnt much bigger in diameter than a large Peppes, and second they are Italian kind of pizza with blade thin crusts.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...