Gå til innhold

Hvorfor vonde stoler?


endless

Anbefalte innlegg

hvorfor bruker dere di samme vonde stolene som i fjor? :no:

 

 

Jeg har tenkt litt på det og jeg finner ingen grunn til at dere igjen har brukt di vonde stolene dere bruke på hwlan 2006 som gjorde at mange dro hjem ink meg og 6 av mine venner etter 1 dag.. og nå som jeg ser på webcamet har dere i samme stolene i år lærte dere ikke noe eller fikk dere dem bare så bilig at dere måtte bare leie dem igjen i år? :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvorfor bruker dere di samme vonde stolene som i fjor?  :no:

 

 

Jeg har tenkt litt på det og jeg finner ingen grunn til at dere igjen har brukt di vonde stolene dere bruke på hwlan 2006 som gjorde at mange dro hjem ink meg og 6 av mine venner etter 1 dag.. og nå som jeg ser på webcamet har dere i samme stolene i år lærte dere ikke noe eller fikk dere dem bare så bilig at dere måtte bare leie dem igjen i år?  :thumbdown:

9631620[/snapback]

 

bare et forslag: Ta med en stol?

Lenke til kommentar
hvorfor bruker dere di samme vonde stolene som i fjor?  :no:

 

 

Jeg har tenkt litt på det og jeg finner ingen grunn til at dere igjen har brukt di vonde stolene dere bruke på hwlan 2006 som gjorde at mange dro hjem ink meg og 6 av mine venner etter 1 dag.. og nå som jeg ser på webcamet har dere i samme stolene i år lærte dere ikke noe eller fikk dere dem bare så bilig at dere måtte bare leie dem igjen i år?  :thumbdown:

9631620[/snapback]

 

bare et forslag: Ta med en stol?

9631626[/snapback]

 

i norge er det slik at ca kun 1.5 million mennsker bor på østlandet.. du mener at folk som bor i tromsø og bergen skal ta med egen stol? folk gjør ikke det på tg eller.. kun et fåtall jeg har vært på tg siden 1998 og vet hva jeg prater om..

Lenke til kommentar
i norge er det slik at ca kun 1.5 million mennsker bor på østlandet.. du mener at folk som bor i tromsø og bergen skal ta med egen stol? folk gjør ikke det på tg eller.. kun et fåtall jeg har vært på tg siden 1998 og vet hva jeg prater om..

9631630[/snapback]

 

1: Jeg er ikke tankeleser

2: Jeg bryr meg ikke så mye om hvor du bor og hvor tungvint det er for deg å ta med deg en stol - skal du først ha med en maskin kan du vel klare å ta med deg en solstol type klappstol

3: Jeg har vært på TG siden 98 men hoppet over et par år her og der, inkl. siste året - rett og slett fordi det er for mye kids der.

4: Jeg kom bare med et forslag, ikke vits i å gå all bonde på meg :)

Lenke til kommentar

Når man skal leie mange hundre stoler er det nok ganske begrenset hva man kan velge mellom - og det er neppe noen som leier ut virkelig gode stoler i slike kvanta.. Og å bruke en million kroner på å anskaffe tusen 'gode' stoler faller jo på sin egen urimelighet synes jeg.

 

Ta en tur på Ikea (10 minutter med drosje fra Valhall) og kjøp en stol hvis det er viktig for deg da vel - eller rett og slett ta med en puteløsning a la det man har på solstoler o.l. (koster vel knapt en 50-lapp) hvis problemet er at stolen er hard.

Endret av TheCooler
Lenke til kommentar
(..) som gjorde at mange dro hjem ink meg og 6 av mine venner etter 1 dag..

9631620[/snapback]

Hahaha, jeg håper seriøst du kødder? Du gir uttrykk for at du ikke bor i østlandsområdet, med andre ord du reiste langt, betalte dyr billett for å dra tilbake etter èn dag fordi stolene var UBEHAGELIGE!?

 

Faen, det må være noe av det mest retarda jeg noen sinne har hørt.

Lenke til kommentar
disse stolene er tragiske.. drar ikke hjem pga di men de kunne skaffet noen stoler som er høyere eller hatt lavere bord ell noe... disse er bare tragiske... og hvorfor kunne vi ikke ha de stolene noen fant i sta?? jeg ble fratatt den stolen og resten av folka jeg er med

9638790[/snapback]

 

Om du har et genialt forslag som gjør det like enkelt og billig så kom gjerne frem med forslag.

Det er ikke som om noen lagrer 2-3 tusen bord og stoler i tilfelle noen trenger det i en hel uke.

Jeg har alltid fått med meg en god pute eller stol når drar på LAN. Og jeg må dra hele veien fra Bergen. HW driver ikke dette for å tjene bucks med penger. Ifjor gikk vel HWLan 06 med minus.

Lenke til kommentar
disse stolene er tragiske.. drar ikke hjem pga di men de kunne skaffet noen stoler som er høyere eller hatt lavere bord ell noe... disse er bare tragiske... og hvorfor kunne vi ikke ha de stolene noen fant i sta?? jeg ble fratatt den stolen og resten av folka jeg er med

9638790[/snapback]

 

Om du har et genialt forslag som gjør det like enkelt og billig så kom gjerne frem med forslag.

Det er ikke som om noen lagrer 2-3 tusen bord og stoler i tilfelle noen trenger det i en hel uke.

Jeg har alltid fått med meg en god pute eller stol når drar på LAN. Og jeg må dra hele veien fra Bergen. HW driver ikke dette for å tjene bucks med penger. Ifjor gikk vel HWLan 06 med minus.

9638827[/snapback]

 

 

dem går nok med minus i år også... :hmm: jeg var selv innom der i stad 2 timer for og levere noen spill til stand der.. og telte 385 PC-er på 2000 plasser +/- 10 PC-er siden det kan ha vært noen laptoper osv.. jeg ikke har sett samt hvis folk har med seg fil servere.. :nei::thumbdown:

Lenke til kommentar
disse stolene er tragiske.. drar ikke hjem pga di men de kunne skaffet noen stoler som er høyere eller hatt lavere bord ell noe... disse er bare tragiske... og hvorfor kunne vi ikke ha de stolene noen fant i sta?? jeg ble fratatt den stolen og resten av folka jeg er med

9638790[/snapback]

 

vet du hva det går du og spør espen eller class om.. dem er nede i hallen der og spør om og få snakek med dem om akuratt det.. så skriver du her i forumet hva dem svarte deg.. og se om dem gikk i forsvar... det finnes ingen go grunn til og bruke di stolene uten om at dem er billige.. men er det verdt og øddelegge en lan opplevelse for?

Lenke til kommentar
urgis,04/10-2007 : 22:09]

Ifjor dro de som ikke hadde egen stol på Ikea.

9637539[/snapback]

 

sånn burde det ikke være.. jeg hadde klaga hadde jeg vært deg..

 

dem er rett og slett fucka og sitte på i 3-4 dager.. går ikek an

Endret av endless
Lenke til kommentar
Kan du trylle frem 1000 superdeilige kontorstoler?

 

 

Er ikke dette forresten samme stolene som blir brukt på TG?

9631659[/snapback]

 

hardware har mer penger en di første npr dem først skal bruke masse penger på et lan kan man gjøre det på en bra måte.. dem gjør alle feil i boka spør du meg.. det tror jeg ikek er noe problem.. er ikke gratis di stoler dem har nå eller..

 

det er fordi HOA heter dem Hamar Olympiske Anlegg AS.. dem leier dem ut.. The eXperience leier nok bord og plasser av dem så forfor ikke leie stoler .. ja godt spørsmål.... spør en i ledensen om det.. dem er på lanet..

Lenke til kommentar
Jurgis,04/10-2007 : 22:09]

Ifjor dro de som ikke hadde egen stol på Ikea.

9637539[/snapback]

 

sånn burde det ikke være.. jeg hadde klaga hadde jeg vært deg..

 

dem er rett og slett fucka og sitte på i 3-4 dager.. går ikek an

9639024[/snapback]

 

Hadde med egen stol jeg :)

9639050[/snapback]

 

 

hehe du er en av di heldige.. det anbefalles.. men dårlig at ikke stolene dem har er brukbare til noe annet en åre til en uteligger som skal ro opp akerselva for og fiske donald duck..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...