Gå til innhold

Mistet mulighet til AVATAR!


Anbefalte innlegg

Trenger hjelp!

 

Jeg la inn en avatar som var for stor og ble fjernet... Etter dette kan jeg etter hva jeg kan se ikke legge inn en ny...

 

Det var ikke meningen å legge inn en som var for stor..trodde dette ble regulert automatisk.

 

hvis en moderator leser dette vil jeg gjerne ha muligheten til å legge inn avatar tilbake, lover at jeg ikke skal legge inn en som er for stor igjen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes ikke avgjørelsen var feil i det hele tatt, for du hadde lagt denne her ut:

 

itichy.gif

 

Den er på 104x104 pixler og 19 kilobyte. Grensen er 50x50 og 6 kilobyte. I tillegg er den animert, noe vi ikke kommer til å tillate. Jeg ser heller ikke at du har forsøkt og lagt inn en annen avatar som holder grensene, så jeg velger å la det være slik det er.

 

-moderator yummy-

Lenke til kommentar

Trodde det ble regulert automatisk når jeg la den inn (at det ikke ville funke hvis den var for stor), så jeg tenkte ikke videre over størrelsen..

 

Holder meg selvsagt til størrelsen dersom jeg skulle få muligheten tilbake!!

 

Kan jo få en straffeperiode da... synes ikke jeg fortjener livstid!! :-?

 

Dessuten er det mange med animerte avatarer som får beholde dem..

Lenke til kommentar

Godt mulig det, men det var ikke det jeg sa... jeg sa det er mange som har det allikevel og beholder dem...(Ser uansett ikke problemet med disse dersom de har riktig størrelse).

 

Hvis jeg får legge inn en ny avatar vil jeg selvsagt ikke gjøre det samme igjen når jeg vet om konsekvensene...

Lenke til kommentar

QUOTE


Hvis jeg får legge inn en ny avatar vil jeg selvsagt ikke gjøre det samme igjen når jeg vet om konsekvensene...

 

Problemet er jo det at folk legger inn større avatarer, gjerne animerte, og fjerner dem ikke før moderator stenger. Er det så sinnsykt vanskelig å forstå at max er 50x50?

Lenke til kommentar

Nei..synes det er veldig lett å forstå jeg. Det jeg har prøvd å si mange ganger er at jeg trodde det var umulig å legge inn en som var for stor, derfor tenkte jeg ikke noe mer over det da det funket..

 

Dessuten ble min fjernet rimelig fort... det jeg skal fram til er at det hjelper ingenting på dette problemet å hindre MEG i å legge inn en ny...jeg vil jo selvsagt ikke legge inn en som er for stor når jeg vet at den blir fjernet!

 

Er det så vanskelig å forstå??

 

Har dessuten 3 gode råd som jeg tror vil hjelpe mer på problemet enn å hindre de som har bæsja på leggen:

 

1. Kanskje gi en advarsel?

 

2. Gjøre det umulig å legge inne en som er for stor..

 

3. Opplyse om at den kan bli fjernet når man legger den inn

Lenke til kommentar

QUOTE
QUOTE


Hvis jeg får legge inn en ny avatar vil jeg selvsagt ikke gjøre det samme igjen når jeg vet om konsekvensene...

 

Problemet er jo det at folk legger inn større avatarer, gjerne animerte, og fjerner dem ikke før moderator stenger. Er det så sinnsykt vanskelig å forstå at max er 50x50?

 

Hjelpe meg da :o ..det er vel ikke et "singapore-forum" dette

her vel ? :lol:

 

Men fra spøk til eh..alvor. Det ER faktisk det vanlige på slike forum

at det ikke lár seg gjøre å legge inn avatarer uten at de holder

lovlig størrelse etc.

Og når "cyberpet" har forklart at han ikke kom på å 'måle' på forhånd, og det går jo an for alle å gjøre en feil vel?, så har jeg vanskelig for å tro det når han møter

fullstendig veggen her - og blir nektet en ny mulighet.

Greit at folk skal holde seg til reglementet, men jeg synes "cyberpet" blir for urimelig dømt, og fortjener litt støtte her.

:woot:

Lenke til kommentar

Takker for støtten groenn, endelig noen som forstår hva jeg mener!

 

Dette er ikke noen sak jeg legger hele sjela mi i (selv om det kan se sånn ut... :-? :roll: ), men synes bare det var en litt merkelig måte å håndtere problemet på, det løser jo ingen ting!

 

Og så synes jeg jo dette med avatar var litt gøy da.. :oops:

Lenke til kommentar
Du kan nå legge inn avatar. Den gamle er slettet. Send meg en privat melding så snart du har lagt inn avatar, så får jeg sjekka den. Bryter du reglene en gang til, stenger jeg igjen - for godt. Greit sånn? :)

 

Til moderator :

 

Kan jeg også få en sjanse til ? Jeg hadde nok også lagt inn en avatar som var noen piksler for stor, og er også blitt tsengt for muligheten til å legge inn en avatar.

Lenke til kommentar

Noe merkelig har skjedd igjen, avataren min forsvant igjen..

 

 

Det merkelige er at når har det tydeligvis blitt umulig å legge inn en som er større en 50*50 pixler, men jeg får denne meldingen opp selvom jeg (selvfølgelig.. 8) legger inn en som ikke er for stor!!

 

Flere som har samme problem eller gjelder det bare meg??

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...