Gå til innhold

Playstation 3, tilbud, god pris


Libra1988

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor PS3? 360 kan du kjøpe for mye billigere og den har også mye bedre spill enn PS3.

9625977[/snapback]

 

typisk fan boy svar. måtte bare vente på at det kom.

 

vet dessverre ikke om noe billigere sted enn shg, utenom hvis du kjøper fra statene , men da mister du jo et par muligheter.

Lenke til kommentar
Er et ærlig spørsmål. Hvorfor kjøpe PS3 som koster dobbelt så mye og har mye dårligere spill ute?

 

Bare lurer. Akkurat som jeg ville lurt hvis situasjonen var omvendt.

9626026[/snapback]

 

Fordi det er en solid spillemaskin, den har enormt potensiale,har mange gode exlusives tittler kommende, får så og si mange av de gode xbox spilla kan fås på pc, noe de fleste har..

Lenke til kommentar

Selv kjøpte jeg PS3 fordi det er en suveren DVD/Blu-ray spiller. At jeg kan bruke den til spill er bare en ekstra bonus.

Om jeg skulle hatt 360 som avspiller av HD materiale, ville jeg fått en 2-delt løsning(*spy*), som ikke akkurat har ry på seg for å være en solid HW-plattform. Dessuten blir ikke 360 så mye billigere enn PS3 dersom man skal ha med HD-drevet. Nevnte jeg at den 2-delte løsningen til 360 suger gammel tavlesvamp?

Lenke til kommentar
Starter Pack til 5299,- hos Siba. Men vent til neste uke. Ryktes at et priskutt vil komme neste fredag.

9626014[/snapback]

 

 

Priskutt før jul:P ?

 

Høres litt rart ut, men hva vet vel egentlig jeg:P

9626033[/snapback]

 

Hvilke spill skal du kjøpe sammen med din PS3?

9626039[/snapback]

 

Venter egentlig bare på resident evil og metal gear solid, men skal kjøpe PES når det kommer om ikke så lenge. Har ikke sjekka så mye annet.

Lenke til kommentar

Det vil ikke skje dude, sorry.. mgs4 er og blir ps3 exclusive, og skulle det ha vært på 360 måtte det vel vært på 4 disker og porta fra noe som er hoved utvikla til ps3.. damn.. ps3 versjonen ville kicka assen dens anyday.. men men tror hva du vil =)

Lenke til kommentar
Og forøvrig så har 360 Splinter Cell serien eksklusivt, det veier nok ganske tungt for de som liker stealth spill også vil jeg tro.

 

Selv orker jeg ikke spille hverken MGS eller Splinter Cell.

9626499[/snapback]

 

Men å sitte her og proppe huene våres fullt av Xbox skryt, det orker du ;).

 

On Topic: Kan finne noen billige på finn.no også

Lenke til kommentar

det eneste du gjør er å vri og vrenge på ting så lenge du kan, selv om du blir eid..=)

 

for du vet, du har vel ikke engang en konsoll, regner med at du er leid av microsoft til å spy dritt over alt som har med sony og gjøre:D hva er gamertaggen din?:) vil gjerne se at du i det minste har en konsoll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...