StarGazer Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Noen som vet hvor jeg kan laste ned spillet ? Finner ikke DVD-en min. finner kun coveret + manual. Så har cd key, mangler spillet. kan jeg laste ned et image av spillet og brenne det på en dvd\ bruke no cd key, eller trenger jeg orginal spillet ? cheers!
4588pkdkrikue5c Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg antar du kan laste ned spillet og innstalere med original cd key, eventuelt spørre noen du kjenner om å låne den. Men piratkopiering har vi ikke lovt å diskutere her på forumet, dessverre.
StarGazer Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Skrevet 2. oktober 2007 Takk for svar. Glemte det med pirat kopiering ja. Men det finnes ingen lovlige steder å laste ned spillet ?
MrLee Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Trodde forøvrig ikke at det fantes en noCD ting som faktisk fungerte på BF2142, ihvertfall ikke uten risiko for at PB tar deg på det? Ta heller kontakt med EA Norge og forklar situasjonen, så kan det hende de sender deg en ny DVD mot portoutgifter eller så... Endret 2. oktober 2007 av MrLee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå