Gå til innhold

The Big Bang Theory - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Skrevet
Djees. Var jo veldig irriterende denne episoden. Jeg synes de drar det litt for langt.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
artig twist på slitten

Enig. Jeg likte serien godt i begynnelsen fordi da hadde den god humor. Denne episoden og kanskje de par siste episodene har vært veldig dårlige syntes jeg.

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nå synes jeg det kommer seg igjen. Den siste episoden var skikkelig bra :)

Enig, jeg så episode 10, 11 og 12 i går ;) Alle holdt høy kvalitet og lo mye :p

• Liker 1
Skrevet

så akuratt de 2 første episodene og må si det var ekstrem morsomt! mye bedre enn jeg hadde forventa. Skal innrømme at jeg var veldig skeptisk til serien men ble hekta etter første episode :p Veldig morsomt! hehe

genial serie (^^,)

Skrevet

Men man på passe på å se serien sammen med de rette folkene som også tar vitsene, satt og så en episode sammen med søstern, og ble litt flaut når hun bare satt og så rart på meg mens jeg lo.

• 2 uker senere...
Skrevet

dagens episode var bra!

alle prøver seg på Sheldon søster og tror at det er bare dem som skal ha noe å si. Og når dem først blir enige om hvem som skal få gå ut med Sheldon søster så vil hun selvsagt ikke gå ut med noen av dem :p

• 5 måneder senere...
Skrevet

Da har jeg sett alt som har kommet ut hittil av TBBT. Mye morsomt, men noen episoder blir i det drøyeste laget. Sheldon er uansett en av de sykeste TV-rollefigurene jeg vet om. For en drøy fyr, veldig godt gjennomført karakter.

Skrevet (endret)

haha kongepisode :p Så akuratt episode 4 ;P likte den svært godt, skremmende smil på Sheldon :p Er gøy å få se litt scener med Rajnesh også , liker den charakteren :)

Endret av Cryflopp
Skrevet

Haha :p

Har elsket sesongstarten!

Toppunktet var kanskje 2x04, med Sheldon etter han har fått Rajesh til å bli sei seg, og så sier Leonard:

Leonard: Are you proud of youself?

Sheldon: In general, yes!

:p

TBBT er foreløpig den eneste serien, ved siden av Scrubs, hvor jeg ler meg gjennom hele episoden!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...