Gå til innhold

Radioheads nye album slippes 10. oktober


Gønn

Anbefalte innlegg

YAY! :D :D :D

 

 

Hello,

 

Just to let you know…

 

Your “In Rainbows” discbox has now left w.a.s.t.e. in the UK

 

You can expect delivery of your discbox in the following estimated times.

 

UK 1-8 days

 

Europe 1-14 days

 

Rest of World 5-18 days

 

Wherever possible (especially to customers in the USA), we’ve sent these by road and sea.

 

December is a busy time of year for postal services globally, so please be patient.

 

We thank you for your custom and hope you enjoy your discbox when you receive it.

 

Best wishes.

 

us @ w.a.s.t.e.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herrejesus. Disc 2 av In Rainbows holder jo nesten like skyhøy kvalitet som disc 1, er disse folka menneskelige eller ikke? Last Flowers, Up on the Ladder, Bangers & Mash og Down is the New Up er fantastiske. Og det er 4 av 6 låter. MK 1 og MK 2 er introer, særlig MK1 er fantastisk som intro, da den er noe av det samme som Videotape.

Lenke til kommentar

Enig i det, eg er ikkje overraska over at Radiohead er i stand til å lage så mykje god musikk, men blir bestandig imponert.

 

Det er roleg, behageleg og samtidig fengande. Det er ikkje lett å halde folk fokusert på så roleg musikk, men på det punktet er Radiohead ekspertar.

Lenke til kommentar
Billetter i boks til Radiohead i London 24. juni. Fy faen det blir bra. :D

 

HELDIGE J*****.

 

Jeg hadde sååå vært der om jeg hadde hatt noen å dra med. Men, gla på dine vegne. Heldigvis får jeg sett de på Roskilde. (sålenge ikke alle vennene mine ditcher til fordel for Hove, gud forby)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sikkert en god del fra det nye albumet, ellers har jeg absolutt null peiling. De har jo litt av et variert reportoar.

 

Regner med at Jigsaw Falling Into Place er ganske gitt. 15 Step, Bodysnatchers, Reckoner er også sikre tør jeg påstå. Ellers tror jeg de spiller en del av de typiske live-sangene, f.eks Idioteque, Myxomatosis, 2+2=5 osv.

 

Håper spesiellt på All I Need, Motion Picture Soundtrack, Down is the New Up og Bangers and Mash selv. :love:

Lenke til kommentar

Fikk mail 3. desember om at boksen var sendt, og jeg bestilte den (blar i mailhistorikken) 9. oktober. Har ikke fått noen videre beskjed om moms og gebyrer, men det er lenge siden jeg bestilte noe dyrere enn 200 kr nå, så jeg husker ikke om de sender regning i etterkant eller hva de gjør. Jeg fikk i alle fall bare hentelapp på posten og ingen ekstrakostnader der, selv om det står utenpå boksen at den inneholder varer til en verdi av 56 euro eller noe sånt (har kasta pappen). Mulig den skled igjennom usett.

Lenke til kommentar

Fikk du hentelapp på Posten, så er moms og gebyr utelukka. Det er kun hvis pakken kommer med noen andre firma, for eksempel DHL og UPS, at momskrav og slikt kommer i posten senere. Så det høres lovende ut, jeg var stygt redd for at det kunne bli en ekstrautgift til Tollvesenet der (kan fortsatt få det jeg da, for så vidt).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...