Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen som har peil som veit om no skikkelig intens, brutal og teknsik death metal ala Nile og Hate Eternal?

Vital Remains - Dechristianize

Det var mer riktig ja. Har bare hørt det nyeste albumet til Vital Remains.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har hørt om Ophthalamia? Hører på skiva "A Journey In Darkness" nå. Ganske spesiell og interessant musikk. =) Greier ikke helt å sette fingeren på hva slags sjanger det er, men det er som en slags blanding av black metal og Orchid-plata til Opeth til tider.

Skrevet
Noen som har peil som veit om no skikkelig intens, brutal og teknsik death metal ala Nile og Hate Eternal?

Vital Remains - Dechristianize

Det var mer riktig ja. Har bare hørt det nyeste albumet til Vital Remains.

Det forrige var langt betre. Her er tittellåta!

Med noko animesaker bak, men det overlever du.

Skrevet

Aldri. De når ikke CoB til føttene engang!

Har aldri likt Slipknot. Kjedelig musikk, stygg vokal - og de ser jo ut som noen galninger i karnevalkostyme.

Respekterer selvfølgelig din musikksmak, men slik er nå min mening.

Skrevet (endret)

Ah, der har vi DEN igjen. Den evige krangelen i metal-miljøet om at "jeg liker DETTE bandet, så da er tissen min størst".."Nei bandet du liker SUGER, det JEG liker er myyyye bedre, derfor er MIN tiss størst" osv i det uendelige.

Endret av Bytex
Skrevet (endret)

Joda, liker CoB. Håper det nye albumet blir bedre enn det forrige, det var ikke dårlig men kunne vært bedre.

EDIT: Men såklart, kan ikke diskuteres her, er vel for kommersielt.

Endret av fBlikeng
Skrevet
Mine favoritter er CoB, In Flames, Sonata Arctica for det meste.

Stereotype alternativ ungdom?

Indeed. Kjenner meg igjen. Hørte også plenti på IF og COB i 9. klasse.

Skrevet

Jeg skjønner - Children of Bodom / In Flames er deres oppfatning av fjortis-metal? Flotte greier..

Har hørt på CoB siden 8 klasse altså i fire år nå. Den musikken syntes jeg bare er vidunderlig. Skal forøvrig mest sansynligvis til London den 8 april for å se de spille live. Håper det går i boks.

Skrevet

Har man litt vett i skallen vet man at det ikke har en pøkk å si hva folk på forumet måtte mene om musikksmaken sin. Alle har egne meninger om musikk. Ingen har "rett".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...