Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg skal. Og sjefen min også. Men om vi gidder å stå på betonggulvet i 5 timer i strekk er en annen sak :)'

Har så godt som ingen forhold til Opeth annet enn de 3 første platene, så det blir interessant.

Og de to andre bandene har jeg aldri hørt om.

Endret av Bytex
Skrevet (endret)
I morra er Progressive Nation 2009 i Oslo Spektrum. Synd med økonomiske grunner. Hvem skal dit?

Jeg!! Blir godt å endelig få sett Opeth live. Det at de mest sannsynelig kommer til å spille Reverie/Harlequin Forest og White Cluster kommer til å gjøre det hele enda bedre. Dream Theater blir nok artig det og.

Shoegazer: Baroness og Neurosis!

Endret av blade-bunny
Skrevet (endret)

Aner egentlig ikke hva jeg kan forvente av Opeth, siden jeg knapt har hørt noe siden My Arms Your Hearse. Jeg bare vet de har sluttet å spille sånn buldremetal, eller har de det?

Endret av Bytex
Skrevet
Aner egentlig ikke hva jeg kan forvente av Opeth, siden jeg knapt har hørt noe siden My Arms Your Hearse. Jeg bare vet de har sluttet å spille sånn buldremetal, eller har de det?

Tviler på at de kommer til å spille noe fra My Arms, Your Hearse eller de to første egentlig. Siden Opeth pleier å kjøre ganske safe set-lister på tour, kan du vel forvente det de spilte i Helsinki:

1. Windowpane

2. The Lotus Eater

3. Reverie/Harlequin Foresteo

4. White Cluster

5. Deliverance

6. Hex Omega

Av de seks sangene var tre av dem debutanter live (White Cluster, Reverie/Harlequin Forest og Hex Omega).

Skrevet (endret)

Hmz, får youtube de låtene da så jeg i det minste har hørt dem før.

Jeg mista litt interessen når det ble mye softe greier på Still Life, og siden da har jeg ikke plukket dem opp igjen. Selv om jeg liker progrock.

Endret av Bytex
Skrevet (endret)

Hmm.. Her er det nye til Jani ja.

Greit nok egentlig.. litt spesielt. Litt pop aktig kanskje.

Da funker linken også ;)

Endret av Perrern

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...