Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bump på nye Kreator plata, likte meget godt Enemy of God. :)

Vill du si plata er verdt og kjøpe? er usikker på om eg skal kjøpe den eller ikkje.

Bump som i ditto det spørsmålet om nokon har hørt plata. :)

Har kost meg med den i en uke, absolutt ett godt kjøp :thumbup:

Skrevet (endret)
Bump på nye Kreator plata, likte meget godt Enemy of God. :)

Vill du si plata er verdt og kjøpe? er usikker på om eg skal kjøpe den eller ikkje.

Bump som i ditto det spørsmålet om nokon har hørt plata. :)

Kreator holder konsert i Oslo i den nærmeste fremtiden hvis dere er interesserte. Google it.

edit: nærmeste fremtiden, ikke korteste. Også kommer det under hvor det står at det er redigert. Det er stygt, går det ann å forminske det?

Endret av Prometherion
Skrevet
Kreator holder konsert i Oslo i den nærmeste fremtiden hvis dere er interesserte. Google it.

edit: nærmeste fremtiden, ikke korteste. Også kommer det under hvor det står at det er redigert. Det er stygt, går det ann å forminske det?

Ahh, mille med den evige rasismetalen sin. Hvem faen er han til å bestemme hva som passer med metall eller ikke?

Skrevet

Ahh, mille med den evige rasismetalen sin. Hvem faen er han til å bestemme hva som passer med metall eller ikke?

huh? :dontgetit:

Skrevet

Skal innrømme det var litt mood-killah på Hits '07. Jeg foretrekker taler om øl, damer, død, metall osv fra scenen.

Skrevet (endret)

Noen som vet om et band som IKKE bruker triggered trommer? Da mener jeg double bass trommer.

Frost bruker triggered ikke sant..? :hmm:

Endret av Prometherion
Skrevet
Noen som vet om et band som IKKE bruker triggered trommer? Da mener jeg double blast beats.

Frost bruker triggered ikke sant..? :hmm:

Hva faen mener du med double blast beats?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...