Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kom hjem i går fra min første store konsert, og det var med The Ocean, Cynic og Opeth på Brew House i Gøteborg! Opeth skuffet selvfølgelig ikke og The Ocean ble jeg positivt overrasket over, mens Cynic spilte så altfor kort. Men de var og utrolig bra!

Endret av Pétur
Lenke til kommentar
Jeg kom hjem i går fra min første store konsert, og det var med The Ocean, Cynic og Opeth på Brew House i Gøteborg! Opeth skuffet selvfølgelig ikke og The Ocean ble jeg positivt overrasket over, mens Cynic spilte så altfor kort. Men de var og utrolig bra!

 

Hvor i lokalet befant du deg?

 

Artig konsert anyways. Cynic var nesten den beste opplevelsen for min del, utrolig nok. De spilte mange av låtene jeg setter pris på. Opeth derimot, hadde en skuffende setlist hva meg angår. Utrolig rå ekstradel som de hadde lagt til i Hope Leaves, dog. Må si at lyden under Opeth var så som så, noe som ødela en del.

Lenke til kommentar

Jeg og -B. sto på første rad, ikke midt på, men nesten. Litt til høyre. Jeg synes setlisten til Opeth var helt utrolig. Jeg var litt bekymret for Per's spilling av den "funky-groove-keyboard"-tingen i The Lotus Eater fordi den eneste gangen jeg har hørt den live var den elendig, men den var akkurat som på skiva!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...